Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Aelia
Som jag förstog så är den helt ny och jag tror inte att nån har den ännu
Användarens profilbild
Av Freyja
Ok! Man kanske ska slå till och prova då! För då kan man ju ha sin vanliga jacka då man bär menar jag!
Kikat lite på denna Äiskä poncho med, men det blir ju lite skillnad i pris! Och jag köpte nyss en ny vinterjacka...
Användarens profilbild
Av Freyja
He,he ja jag är inne och gluttar på den nu hos babyboden! :wink:
Men vad sjuttsan den ser ju bra och prisvärd ut så jag tror nog jag slår till ändå! *S*
Då kanske den hinner komma tills nästa vecka!
Idag var vi hemma från ÖF då bägge är förkylda!
Användarens profilbild
Av Freyja
Nu är den :app: beställd!
Användarens profilbild
Av Freyja
Marlin skrev:Innan du köper, kolla på www.babydesign.se, där kostar det 325:-... :floet2:

Äh, ser NU att du redan beställt!! Jaja...

Vi var inte heller på ÖF idag, vi är mer eller mindre paj hela familjen... KUL med höst. Inte. :evil:
Ah! Tack för tipset iaf! :lol:
Användarens profilbild
Av Ofelia
dryas skrev:
Marlin skrev:Innan du köper, kolla på www.babydesign.se, där kostar det 325:-... :floet2:

Äh, ser NU att du redan beställt!! Jaja...

Vi var inte heller på ÖF idag, vi är mer eller mindre paj hela familjen... KUL med höst. Inte. :evil:
Ah! Tack för tipset iaf! :lol:
Tror att det är vinterbärskyddet som kostar 325 kr. De luxe-varianten kostar lite mer. Se ex http://www.mammabarn.se/ för skillnader. Det verkar finnas fyra varianter att välja mellan :hellu:

Funderar själv på bärskydd. Än får visserligen pluttan rum bra under mina jackor. Vad säger ni som burit tidigare vintrar? Tips och råd? Är det mer användbart för större barn på mage? Är det bra att ha för ryggbärande i Ergo utanpå min egen jacka kanske? Eller hur gör man annars om man inte har lämplig jacka? Knyter ni sjal utanpå era ytterkläder? Verkar bylsigt... Hmmm mkt att tänka på nu när vintern kommer... :roll:
Användarens profilbild
Av JITO
Hej!

Jag är nybörjare på sjalar och sittter och funderar på hur man bär på vintern så inte barnet blir kallt.

Jag såg då denna tråd och det där skyddet verkade ju jättebra, har du hunnit använda det? Funkar det bra?
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Det jag funderar på är hur man gör när man är på väg dit man ska bära, alltså i bilen. Vi har ingen motorvärmare (dumt när man bor i Norrland :roll: ) så det är ju rätt kallt i bilen när man startar den, och då måste hon ju ha varma kläder på sig. :? Eller så kanske jag helt enkelt kan linda in henne i en massa filtar på nått vis... :idea:
Användarens profilbild
Av HannaT
Jag hade en sådan "bärskydd" i år men sålde den. Den funkar bra men tyckte inte om utseendet... :oops: Men man kan ju använda den också som vindskydd på vagnarna/kärrorna, på bilstolen osv. Den är månsidig :)
Användarens profilbild
Av Ofelia
Mary_Cherry skrev:Det jag funderar på är hur man gör när man är på väg dit man ska bära, alltså i bilen. Vi har ingen motorvärmare (dumt när man bor i Norrland :roll: ) så det är ju rätt kallt i bilen när man startar den, och då måste hon ju ha varma kläder på sig. :? Eller så kanske jag helt enkelt kan linda in henne i en massa filtar på nått vis... :idea:
Har du sett den här åkpåsen till babyskydd?

http://www.babyboden.nu/Mias/Websidor/vinter.htm

Om det är aktuellt, så kolla först upp att det verkligen är säkert att ha en åkpåse i ett babyskydd, krockmässigt. Om det är det så är detta en smart lösning :)
Användarens profilbild
Av Scharlott
Ofelia skrev:Har du sett den här åkpåsen till babyskydd?

Om det är aktuellt, så kolla först upp att det verkligen är säkert att ha en åkpåse i ett babyskydd, krockmässigt. Om det är det så är detta en smart lösning :)
Eftersom det är hål för bilbältet i åkpåsen så är det helt rätt även ur säkerhetssynpunkt :wink:
Så en åkpåse i babyskyddet/bilstolen är himla praktiskt - barnet håller sig varmt och man slipper bylsa på en massa ytterkläder 8)
Användarens profilbild
Av Ofelia
Lottie skrev:
Ofelia skrev:Har du sett den här åkpåsen till babyskydd?

Eftersom det är hål för bilbältet i åkpåsen så är det helt rätt även ur säkerhetssynpunkt :wink:
Så en åkpåse i babyskyddet/bilstolen är himla praktiskt - barnet håller sig varmt och man slipper bylsa på en massa ytterkläder 8)
Har bara för mig att jag läst någontans relativt nyligen ang bilsäkerhet i babyskydd att man inte får öka avståndet mellan stolen och barnet på något sätt, får försök kolla var det var. Påsen är nog inte tillverkad av något bilstolsföretag. Så jag blev lite fundersam om det är helt ok. Men det kanske inte är värre med en åkpåse än en tjock jacka på barnet... Och onekligen en praktisk grej.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?