Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jessica
Nu har jag också en långsjal! Minstork Leo natur har jag just provat. Lite krångligt är det ju måste jag medge.
Den är jättefin men jag kanske tycker att den blev lite tråkig i fägen. Tyget är jättevackert men det kanske ändå hade varit finare med en Inka...
Jag önskar att man kunde se dem innan man köper även här i Falun. Jag var ju lite rädd för att Inkan skulle bli för skrikig för mig men den känns kanske härligare i längden.
Min drömsjal skulle vara matt blå i två olika nyander och bredrandig. Finns som Hoppediz men den verkar så krånglig att beställa från Tyskland.
Ska tänka lite annars byter jag kanske mot en Inka ändå.
Fördelen med en beige är att den passar till allt!
Det här blev lite svammligt men det är i alla fall stor skillnad på att bära i denna sjal jämfört med min Ringo.

Jessica
Användarens profilbild
Av April
Vad roligt att sjalen kommit. Då får du ta dig en funderare
angående färgval... Det är alltid svårt när man inte ser dem
i verkligheten.

Kram
Av Jessica
Jag behåller den. Den är faktiskt jättefin!!
Adam somnade i den och jag gick omkring ett bra tag i den. Stoppade i tvätt mm. Oj, vilken skillnad jämfört med ringsjal.
När Adam vaknade och tittade upp så log han ett härligt stort leende som sa allt. Vi behåller den!!

Jessica
Användarens profilbild
Av April
:lol: Låter underbar!!!

Det är klart att ni ska ha den ;-)

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?