Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jazoo
Jag började så smått knyta på ryggen när Alice var 5-6 månader. Men jag knyter fortfarande gärna på magen när vi ska mysa. Dock bär jag numera nästan alltid på ryggen när vi ska ut och gå, det blir lite tungt på magen om vi ska gå länge även om det funkar. Och så gillar Alice att sitta på ryggen när vi är ute, för hon ser bättre då.

Alice väger strax under 9 kg och är 75 cm lång.
Användarens profilbild
Av April
Ines vill absolut inte sitta på ryggen mer än 5 minuter - kanske 10 om jag har tur ;-)

Häromdagen vägde hon 6080 gram - så det är väl ingen panik ännu... men det hade varit skönt med lite bättre sikt ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Lydia
Hanna börjar bli för lång för att bäras på magen, av mig. Jag är ju bara 157 cm "lång", så jag ser knappt något när jag har henne på magen *s*
Hon fyller 2 år i slutet av januari.
Av HelenaL
lotusx skrev:Utomhus bär jag alltid Thea, snart 1 år drygt 70 cm, strax över 8 kg, på magen, fungerar alldeles utmärkt. Bär henne dagligen och ofta längre stunder. Fungerar bra för oss båda. Förra veckan bar jag mellantjejen, snart 3 år, 90 cm ca 12 kg på magen och det gick det också, men det såg inte riktigt klokt ut.
Det föredrar min 3-åring också men det är sällan det blir som hon vill. Emilia är betydligt större också... Över 1 m och 18 kg... Fungerar dock att bära hon på magen och hon njuter verkligen av det. Jag också

/Helena
Användarens profilbild
Av Asereht
Hur jag bär beror mkt på vad vi ska göra. På hundpromenader tex så är det mer praktiskt med rygg iom att jag blir mer rörlig och ska vi in och handla eller liknande blir det oftast magen. Hemmavid varierar det beroende på vad vi pysslar med eller minibusens humör.

Det är ju mkt gosigare att bära på magen än på rygg och min minibus som blir ett år nu i november är fortfarande liten nog att bäras på magen, det kommer nog att gå bra rätt så länge till.
Mellankillen (två år) däremot börjar komma upp så pass i strl att det inte blir helt bekvämt så han får bäras på ryggen om han ska bäras. Storkillen (fyra år) bärs i princip inte alls men om han ska det så blir det definitvit fyggbärande (av maken).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?