Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har Leo blivit supermjuk?

Jajjamen, efter lite användning så är den som mjukaste flanell!
8
80%
Nja, lite mjukare, men jag är lite besviken.
1
10%
Nix pix, bar och bar, men det är fortfarande som att knyta på sig en trasmatta.
1
10%
Den är inte (längre) min men den ska visst vara mjukare nu tror jag.
Inga röster
0%
Den är inte (längre) min men det är nog ingen skillnad.
Inga röster
0%
Inte min. Vet inte vad som hände med den.
Inga röster
0%
Ja, ni som känt på en sådan, ägt eller provat. Var det bara som ny den var hård och kärv? Har den "gått till sig" och blivit sådär silkesmjuk som jag vet att Leo KAN vara?

Och hur mycket bärande krävs innan de blir sådär kanongosiga?

Undrar. :mitvit:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har iofs bara haft begagnade Leosar, men nytvättade har de varit hårda och stela, men efter lite användning supermjuka :heart:
Av Tyche
Jag har haft en ny Leo (turkis) och den var hård och tråkig från början och när den var nytvättad MEN ack så mjuk och underbar den var när man använt den några gånger :heart: :heart: (Saknar)
Användarens profilbild
Av marlene
jag har ju 2 leo natur, den kortare som jag har köpt ny är mjukare just nu än den använda. Men den längre är mycket mer nytvättad än den kortare så den behöver nog bara lite användning för att bli mjuk och gosig igen. Men jag tyckte att min korta leo var mjuk och gosig redan när jag köpte den
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Alltså jag förstår inte frågan!? Har 2 Leosar, 1 röd köpt ny, och en marin köpt nyare begagnad (mycket litet använd). Ingen av dem har varit hård och sträv, varken som ny eller nytvättad :wink:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Fast jämfört med Easys tycker jag att Leosarna har varit hårda och stela när de är nytvättade...
Användarens profilbild
Av Marimba
marlene skrev:jag har ju 2 leo natur, den kortare som jag har köpt ny är mjukare just nu än den använda. Men den längre är mycket mer nytvättad än den kortare så den behöver nog bara lite användning för att bli mjuk och gosig igen. Men jag tyckte att min korta leo var mjuk och gosig redan när jag köpte den
Ja, det verkar ju som att alla Leosar bli mjuka efter "lite användning" (hur lite/mycket då, tro? någon som vet?), så det är nog inget problem då. :wink:

Det jag fortfarande inte förstår är det där med att vissa är supermjuka från början... :roll: Jaja...
Användarens profilbild
Av Marimba
EmilsMamma skrev:Alltså jag förstår inte frågan!? Har 2 Leosar, 1 röd köpt ny, och en marin köpt nyare begagnad (mycket litet använd). Ingen av dem har varit hård och sträv, varken som ny eller nytvättad :wink:
Får väl säga Gratulerar då! :mrgreen: Äh, det verkar ju vara lite olika, men som sagt, alla verkar ju förr eller senare anta en gosigare skepnad. :wink:
Användarens profilbild
Av Suskiv
Min leo marine som numera är över tre år gammal är en riktig gossjal som är riktigt mjuk och härlig. Som nytvättad är det dock lite småsträv, men det går snabbt över.
Användarens profilbild
Av Fiffi75
MAngling gör underverk med nya eller nytvättade sjalar har jag hört
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?