Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vem ska trösta Knyttet?

Havana
5
13%
Solen
8
21%
En orange Easy
11
29%
En rosa Easy
7
18%
Sälj alla sjalar och buda som tusan på Ljungen, om den blir till salu
6
16%
Annat
1
3%
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Sjalsuget som faktistk inte gjort sig påmint på ett bra tag börjar komma smygande... Jag tror jag är lite sugen på en Havana, men jag vet inte om jag passar i gult :roll: Så älskar jag ju Easys, skulle inte tacka nej till en orange, eller en Sol, eller kanske den nya rosa....eller en ljung

Vad tror ni, vilken är sjalen för mig?
Garderoben består nu av
En turkos Easy 5,4
En Costa Rica 4,6
En Panama 5,4 (som iofs bara används av maken)
Användarens profilbild
Av mian
Inte röra Ljungen :nono: De är den enda Easyn jag vill ha, så den är min :twisted:

Jag röstar på en sol! Tror du skulle passa jättebra i orange!
Användarens profilbild
Av sacha42
jag röstar på en orange :D skulle ni passa jättebra i :tumsup:
Användarens profilbild
Av marlene
Katharina skrev:en orange easy, jag tror den skulle klä dig superbra :-)
:iagree: jag brukar inte ha nån åsikt om färger på sjalar åt folk men orange känns rätt åt dig :lol:
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag lääger min röst på vackra solen! Den är orange, den är cericerosa och det är en underbar easy! Det kan inte bli fel! Allt i ett liksom! :vågen:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag tror du skulle passa i rosa eller ljung.
Gult tror jag inte du skulle passa i.
Orange eller Sol? Njae... kanske...

Min röst hamnar på rosa eller ljung i vilket fall.
Användarens profilbild
Av naggie
Din föräderska! Det skulle ju inte bli nån mer sjal efter den turkosa :evil:
Jag tycker helt klart att du ska satsa på en orange easy. Ni skulle vara assnygga i den :D
Användarens profilbild
Av Tinker
Jag röstade "annat".
Du kan väl köpa BÅDE en Havanna och en Sooool? :D

*skickar ett par millar in på sjalkontot*
:lol:

Nej men allvarligt så tycker jag en soool skulle passat er fint. 8)
Användarens profilbild
Av solanna
Jag tycker att ni ska ha en sol! Du och Albert skulle passa jättebra i orange och jag tycker att randiga sjalar är snyggare än enfärgade så solen är ju liksom perfekt då. Dessutom har jag hört att solarna ofta är de mjukaste och finaste av alla Easy-sjalarna... Och du verkar ju mest ha långa sjalar nu så du kan ju verkligen behöva en 4,2:a också! :D
Av Aelia
En orange röstar jag på, tycker inte att rosa eller ljung passar dig, det är inte du liksom :roll:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Aelia skrev:En orange röstar jag på, tycker inte att rosa eller ljung passar dig, det är inte du liksom :roll:
Ha ha, jag äääääälskar rosa. Fast kanske har du lite rätt ändå. Jag har känt mig mindre rosa på slutet :roll:

Tinker - Woohooo, här ska shoppas :vågen:
Av lillasysteryster
Har du shoppat något ännu? Nu när jag sett bild på purpurskyn så känner jag att den vore helt rätt för dig!och mig nästa sommar :D
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Nej, jag avvaktar lite. Vill se livebild på Purpurskyn innan jag bestämmer mig, men det lutar åt en Sol eller Orange...
Användarens profilbild
Av Isanna
Knyttet & K skrev:Nej, jag avvaktar lite. Vill se livebild på Purpurskyn innan jag bestämmer mig, men det lutar åt en Sol eller Orange...
Köp en Sol nu och köp sen en Purpursky när nån har kommit på att färgen inte passar. :D
Av Aelia
Isanna skrev:
Knyttet & K skrev:Nej, jag avvaktar lite. Vill se livebild på Purpurskyn innan jag bestämmer mig, men det lutar åt en Sol eller Orange...
Köp en Sol nu och köp sen en Purpursky när nån har kommit på att färgen inte passar. :D
Håller med dig
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?