Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Kristinah
jag kan inte välja...de är så fina allihop...

Havssäv - ljus, snygg och sval...passar till allt
Blåsippa - snygg och mer färg...
Av Kristinah
hmm....jag tänkte på det idag...att om det var en tröja eller en ny väska skulle jag ju ta den blå utan tvekan...
och på sätt och vis ett klädesplagg eller en accessoar...

det börjar redan luta mer och mer åt den blå nu.....
Av Alexandra
Den blå är jättefin!
Av Jessica
Själv har jag havssäv. Passar till allt! Ser jättesnygg ut till det mesta tycker jag. Dessutom är det en praktisk färg för fläckar blir liksom osynliga. Praktiskt eftersom man har den "mitt i vardagslivet".

Jessica
Användarens profilbild
Av Toyya
Jag hade valt havssäv, men det kan ju bero på att jag redan har en blå sjal. (En Stork Leo marine) Skulle vilja ha en ringo i den färgen, men plånboken säger nej, o förnuftet :wink: , har ju en ringsjal oxå redan.
Användarens profilbild
Av Cecilia
Jag har en havssäv och tycker den är väldigt fin´. Men då är den min mest diskreta, jag har en röd hug-a-bub och en Storkis Ulli. Jo, en svart bära barn, den är ju också diskret, fast mörk. Men visst var det svårt att välja!
Användarens profilbild
Av Amatea
Jag har också en havssäv- det verkar som om den är populär! Jag har en blå Baby Bundler och ville därför ha en diskretare färg den här gången. Var först inne på en svart sjal men havssäv kändes mer elegant på något sätt. Men de mer färgglada är jättefina också! Har du köpt någon Ringo ännu och vad blev det för färg?
Användarens profilbild
Av Cecilia
Åh, är det den du har på bilden? Amatea alltså. Ser jättefin ut där :D
Användarens profilbild
Av Anna
Inte Amatea, men ja, det är Ringon hon har på bilden det har hon sagt vid något tidigare tillfälle iaf.
Av Kristinah
Njae..jag har inte köpt någon än. Men det lutar åt havssäv faktiskt men mest för att den käns som svalaste alternativet till sommaren.
Men samtidigt är den blåa snygg ju.
vill inte in och trängas i julträngseln så jag tänker nog skicka efter på nätet.
Amatea: håller med om att den ser fin ut på din bild, det var pga din bild jag blev sugen på havssäv
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?