Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fina
Jag är också intresserad. :D
Användarens profilbild
Av mallinpallin
:hello:
Beroende på priset
Användarens profilbild
Av Anna
jag ar tänkt beställa, men då får det vara ganska sanrt. Jag vill ha två sorter. Jag kan säkert åka och hämta där om det underlättar något när det gäller att få bättre pris.
Användarens profilbild
Av Ingetora
Här är en till intresserad!
Av missX
Jag är också intresserad om vi lyckas få ett hyfsat pris.
Användarens profilbild
Av Dafe
Också intresserad, beroende på pris... :roll:
Användarens profilbild
Av tinaw
OK girls, de säger att om vi beställer tillsammans ca 10 st eller fler 100-200 band/person i egen design, kan vi få 10% rabatt på priset + att det bara blir en porto o expavgift a 25 kr på hela beställningen. Sen tillkommer förstås porto från den som får banden till de som ska ha dem, men det går nog inte på några 25 kr /person i alla fall...

Vilka är med? maila mig (tina [at] baranara.se) ! Och titta efter vad ni vill ha och maila igen om ni inte får med det på en gång, så beställer jag på ... onsdag - om vi blir tillräckligt många!

www.minanamnband.se
Senast redigerad av tinaw den mån okt 30, 2006 16:58, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av tinaw
Vilka storlekar har hon tänkt sig? För att dela på typ 10 st i flera storlekar låter som en ganska bra idé. Jag får fundera lite på det.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Jag kan nog också vara intresserad av några storlekslappar kanske. Troligen inte så många som 25 av varje dock...tror jag.

Och så skall jag kolla vad jag vill ha för band, för det vill jag nog ha också. Om jag bara kan bestämma mig för vad det skall stå förstås......*gah*
Användarens profilbild
Av Panakeia
oj! redan imorron!
tror inte jag hinner fixa en egen design tills dess tyvärr....
vill gärna vara mecd annars för de jag beställde senaste e lite pluttriga.ka ndu inte vänta tills iaf slutet av veckan att beställa så man hinner kika lite? *pliiissss??*

Men, hur vet jag hur mycket just MINA band går på, vet jag inte det innan vi skickar beställningen?
Användarens profilbild
Av tinaw
Än så länge är det inte tillräckligt många som hört av sig, så det kan väl få gå några dar till.

Om du går in på minanamnband och lägger i kundvagnen men aldrig går till kassan ser du vad det går på. Så tar du bort 10% på det, och lägger på porto, kanske 11-22 kr (inte riktigt säker). Jag tror att beställningens pris kommer upp när man förhandsgranskar förresten, att man aldrig behöver lägga nåt i kundvagnen för att få se priset.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?