Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sacha42
Aelia skrev:
Isanna skrev:
Aelia skrev:Och till slut vinner han alltid ändå :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Alltid! Därför har jag slutat bråka! Det är bara att beställa så man får lite lugn och ro i tillvaron! :P
Smart, ska nog oxå sluta kämpa :wink:
jag har slutat kämpa och beställt varje gång som :twisted: han tittar fram :roll: men sen kommer det ju bara nya fästelser fram :purskis: :help:
Användarens profilbild
Av Isanna
sacha42 skrev:
Aelia skrev:
Isanna skrev:
Aelia skrev:Och till slut vinner han alltid ändå :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Alltid! Därför har jag slutat bråka! Det är bara att beställa så man får lite lugn och ro i tillvaron! :P
jag har slutat kämpa och beställt varje gång som :twisted: han tittar fram :roll: men sen kommer det ju bara nya fästelser fram :purskis: :help:
Du kommer nog att böra Alvan tills hon är 15 med tanke på ditt sjalberoende! :D Alva kommer att kräva en lillebror eller sster för att mamma ska sluta bära henne! *Mys*
Användarens profilbild
Av sacha42
Isanna skrev:
sacha42 skrev:
Aelia skrev:
Isanna skrev:
Du kommer nog att böra Alvan tills hon är 15 med tanke på ditt sjalberoende! :D Alva kommer att kräva en lillebror eller sster för att mamma ska sluta bära henne! *Mys*
ja, får nog börja fundera på ett litet sjalsyskon så jag får börja titta på trikåsjalar med :twisted:

läskigt att man kan bli beroende av sjalar :roll: men första steget till hjälp är vell att erkänna det :hide:
Av Aelia
Isanna skrev:Du kommer nog att böra Alvan tills hon är 15 med tanke på ditt sjalberoende! :D Alva kommer att kräva en lillebror eller sster för att mamma ska sluta bära henne! *Mys*
Jag tänkte bära Benjamin tills han är 18 år :roll: Tills dess bestämmer jag över honom :twisted: :twisted: :twisted:
Användarens profilbild
Av Isanna
[quote="sacha42"]ja, får nog börja fundera på ett litet sjalsyskon så jag får börja titta på trikåsjalar med :twisted: [quote]

Åh så skojsigt! Trikåsjalar är mysigt!
Av anna/my
oj jag köpte visst en blåsippa :shock: fick sammandragningar av uphhetsningen :D
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
johanna skrev:
kajsa kavat skrev:Nä det fanns inte mozilla firefox, men nu löste det sig i alla fall :D
Jo, den *fanns* i Firefox upptäckte jag när jag hade kollat i Explorer, men den hamnade utom synhåll liksom. Man fick klicka så långt ner det bara gick utan att se "Till kassan" texten. Fast det vet man ju inte om man inte har dubbelkollat i IE, så bra var det ju inte.

Vad har du beställt nu, förresten? En ringo till?
:lol: :lol:

kul ska jag inte ha :P Men den där under säljes hann bli tingad innan jag hann dit så nu fick det bli en ny istället :wink:
Användarens profilbild
Av Tinker
anna/my skrev:oj jag köpte visst en blåsippa :shock: fick sammandragningar av uphhetsningen :D
Ja då får man böja sig för sjal- :twisted:!
Av anna/my
nu är blåsippan här!
maken testar den med tvååringen i vid matlagningen, enligt dem funkar den mkt bra :D (förut hade vi två olika hemsydda ringsjalar), och jag tycker den e snygg :D, snabb leverans var det också.

dendär sjal- :twisted: kan vara en trevlig prick
Användarens profilbild
Av Tinker
Vi fick också paket idag! :D

Förgätmigej är så vacker! :love:
Av Aelia
Tinker skrev:Vi fick också paket idag! :D

Förgätmigej är så vacker! :love:
Bild tack :wink:
Användarens profilbild
Av Tinker
Bättre sent än aldrig! :wink: :lol:

Bild
Av Aelia
Jätte fin var den
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Tinker skrev:Bättre sent än aldrig! :wink: :lol:

Bild
Den var verkligen jättefin! :)

Hmm, nu blev det svårt. Ska köpa en till Sino, kanske blir förgätmigej då?
Användarens profilbild
Av Tinker
Sporttjejen - Den är sååå fin min skatt! :love:
Fast sen suktar jag lite efter en hjortron också. :wink:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?