Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken Easycare

Eld
9
50%
Sol
5
28%
Annan färg
4
22%
Användarens profilbild
Av Helena
Jag har nog bestämt mig för en Easycare. Jag har haft en Sol tidigare och har nu en Sol som ringsjal. Ska jag kanske ta Eld istället. Jag vill inte ha en blå sjal, för nästan alla mina sjalar går i blått. Eld är ju lite höstig, fast Sol är också fin, fast jag borde kanske variera mig.

Och hur var det nu med den rosa sjalen, ska den aldrig komma, men rosa är nog inte riktigt min färg ändå.
Av Aelia
Röstade på Eld, den är ju en jätte fin färg, skulle vilja ha den själv :roll: :oops:
Användarens profilbild
Av Asereht
Eld röstade jag på! Den är underbar tycker jag, fast jag tycker iofs att i princip alla easys är underbara. ;)

Eld är så underbart varm och och och underbart vacker. :D
Användarens profilbild
Av solanna
Jag röstade också på en Eld och jag är inte ett dugg partisk alls ;-)

Om du vill ha en röd sjal tycker jag inte att det finns någon finare än Elden och den är ju underbart höstig i färgerna. Och skulle du mot förmodan tröttna på den så har den ju ett mycket bra andrahandsvärde här på sjalbarn.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag röstade på en Sol för den är finast, men nu såg jag ju att du haft/har en, så kanske en Eld ändå. Eller varför inte en Lava?
Av Aelia
Knyttet & K skrev: Eller varför inte en Lava?
Lava är super fin, riktig höstsjal tycker jag :lol:
Användarens profilbild
Av Nova
Sol tycker jag är finast! 8)
Användarens profilbild
Av Isanna
En Lava om du har en Sol hemma. Elden är liiite för intetsägande för mig. Men alla är fina!
Användarens profilbild
Av Helena
Tack för svar, nu har jag dock kommit på att vår ekonomi inte är så bra som jag trodde, så nu behöver jag inte bekymra mig längre om vilken jag ska välja. :wink: :cry:
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Men nu kommer ju den nya snart.
Man kan förhandsboka den på sjalar.nu
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?