Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinaw
Nån som är intresserad av ett etikett-coop på minanamnband.se? Vi började diskussionen i den här tråden

http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... 340#376340

Men kanske bättre att lyfta ut diskussionen ur den. Jag har mailat och frågat om man kan få nåt bättre pris på vävda band ifall man är 10 st och beställer 100-200 st band vardera i egen design, alltså var och en bestämmer själv vad de vill ha. Vi får väl se vad de säger, men så länge kan ju ni som är intresserade skriva upp er här!
Senast redigerad av tinaw den fre dec 08, 2006 15:15, redigerad totalt 4 gång.
Användarens profilbild
Av zandrama
Om det blir billigare än att beställa själv (inklusive ALL frakt) så är jag intresserad! (såg föresten bäranäras lappar på framsidan där... Tjusiga!)
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag är också intresserad!

Jag tänkte faktiskt tanken att skaffa lappar med text i stil med "Made by Mom" eftersom det mesta man syr är till Karin, och en sån text kanske flera skulle vara intresserade av.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
*räcker upp handen*

Fast tror du verkligen de kan göra bi
lligare om man ändå ska ha egen design? :roll:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Jag är också intresserad.

Fast jag tvivlar också lite på att de kan sänka priserna.....risken finns ju att det sprider sig o folk gärna gör dagis-coop också sen....eller??
Användarens profilbild
Av jazoo
Jag kanske är intresserad, men det beror förstås mycket på pris.
TinaW - får man fråga vad du fick betala för dina etiketter (så man får en ungefärlig uppfattning)?

Man kanske kan gå ihop sig om ett visst format, tex liknande Tinas eller så (jag gillar dubbelvikta etiketter), för att på så sätt i alla fall underlätta lite grann för namnbands-bolaget.
Användarens profilbild
Av lotti
Jag är oxå intresserad! :D
Användarens profilbild
Av tinaw
Sockertopp skrev:Jag är också intresserad.

Fast jag tvivlar också lite på att de kan sänka priserna.....risken finns ju att det sprider sig o folk gärna gör dagis-coop också sen....eller??
Det som skulle kunna sänka priset är mindre administration, en stor order i stället för många små. Det är mycket värt för många företagare, om nån tex beställer MYCKET tyg av mig, till kanske 10 sjalar eller så, då är det lättare att ge rabatt, för då finns lite att ta av, pga minskad administration och säker inkomst.

Mina etiketter är special special, med flerfärgsvävning och bildrepro, så det priset är inte så intressant i det här sammanhanget. Men minimiorder för dubbelvikta är typ 1000 st eller så av samma sort.

"Made by mom" var ganska kul. :D Lite som "made by me"
Användarens profilbild
Av jazoo
tinaw skrev:Mina etiketter är special special, med flerfärgsvävning och bildrepro, så det priset är inte så intressant i det här sammanhanget. Men minimiorder för dubbelvikta är typ 1000 st eller så av samma sort.
Ajdå. Det var kanske lite väl mycket med 1000 st, men det var dubbelvikta jag ville ha egentligen, så jag hoppar nog specialbeställningen den här gången. Om du inte får ett ruskigt bra pris vill säga... ;)
Användarens profilbild
Av jag71
Jag är helt klart intresserad. Vill kanske ha två olika! Ska ju starta ett litet företag och en privata så... :D beroende på priset och när beställningen görs. I december finns inte en krona att avvara, fem barn, sambon och så kommer kusinerna från Frankrike så vi blir ett gäng, även om man inte köper dyra presenter så blir det mycket.
Användarens profilbild
Av Kaja
Japp. Har länge tänkt att göra ett band för att sätta på mina alster. Skönt att någon tar tag i det åt mig!

//Kaja
Användarens profilbild
Av miriel
Jag är ev intresserad.
:D
Av Vinterhumlan
Jag är ev intresserad!

Men det hänger så klart lite på priset... :hide:
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Räcker upp jättelånga handen är absolut intresserad!!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?