Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag hittade så söt vaxduk när jag var på stan och fröjdade igår, så Karin fick helt enkelt lov att få en ny haklapp.
Bild
Användarens profilbild
Av Kotten
Å vad fin den blev, så söt! Var hittade du tyget? Är det svårt att sy i vaxtyg? Vilken nål använder du? Söm?
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Kotten skrev:Å vad fin den blev, så söt! Var hittade du tyget? Är det svårt att sy i vaxtyg? Vilken nål använder du? Söm?
En liten tygaffär i Lunahuset (Södertälje). Jag syr med vanlig nål och vanlig raksöm, det brukar bli helt okej.

Jag har kvar vaxduk så att det räcker till åtminstone tre haklappar till....
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Annika80 skrev:Vilken fin! Är sugen på att sy fler själv, de är ju så bra. Fast jag föredrar ficka på mina.
Tack!

Jo, det här var faktiskt första jag sydde utan ficka. För vi lägger haklappen på bordet, och tallriken intill så spillet hamnar inte i knät ändå. Så fickan med ytterligare en snedslå som blir kladdig är faktiskt mest ivägen (har jag tyckt. Vi får väl se om den här teorin funkar ;-)).
Användarens profilbild
Av Annika80
Jag brukar använda jeansnål när jag syr i vaxduk (mamma tyckte jag skulle det :roll: ) men glömde byta en gång och då gick det med vanlig, men det var lite lättare med jeansnålen
Användarens profilbild
Av buebo
Viken jättefin! :D Önskar att min symaskin va på bättre humör,det är så mkt jag skulle vilja göra...
Användarens profilbild
Av Groover
Åh vilket gulligt mönster :heart: Jättefin!
Användarens profilbild
Av Isanna
Jättefin! Vad duktig du är! Det är klart att det är en haklapp jag ska sy av min stuvbut vaxduk som ligger i källaren!
Användarens profilbild
Av mojsan
buebo skrev::D Önskar att min symaskin va på bättre humör,det är så mkt jag skulle vilja göra...
Investera i en ny, det gör världens skillnad!!!
Av karin2006
Vackraste vaxduken!!

Åh kaffemoster... det är inte så att du skulle kunna tänka dig sy en och sälja till oss???
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?