Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

ja som rubriken säjer undrar jag om nån vet vad det är för skillnad mellan dem, på didymos hemsida ser ju himbeer lite ljusare ut i rosa. Krokusen är lite mörkare rosa och det finns lin i den :hmm:
ja nån som kan förklara lite bättre för mig :help: är helt förälskad i båda två ju :loving: , men man kan ju inte försöka skaffa båda :hide:
Av Aelia
Du är bara för go. Kan tyvärr inte hjälpa dig, men jag kan förstå dig :wink:
Användarens profilbild
Av Marion
Jag kan tyvärr inte hjälpa dig för jag har bara en Krokus (utan lin) hemma. Didymos bild på den är ganska rättvis, den rosa är verkligen gammalrosa och alldeles underbar. Men nu kommer vi till den svåra biten och den är att det fina rosa och naturvita smälter samman till laxrosa om man ser på sjalen från långt håll. Jag älskar min sjal när jag ser på den när jag håller den i handen, men knyter jag på mig den och ställer mig framför spegeln för att se hur fin jag blev blir jag alltid lite besviken :purskis: . Vi har ett svårt förhållande, Krokus och jag.

Helt OT, men är inte den vita Ninon med ull jättevacker?! Vill HAAAA :siishah: :whut: :pc:
Användarens profilbild
Av sacha42
Marion skrev:Jag kan tyvärr inte hjälpa dig för jag har bara en Krokus (utan lin) hemma. Didymos bild på den är ganska rättvis, den rosa är verkligen gammalrosa och alldeles underbar. Men nu kommer vi till den svåra biten och den är att det fina rosa och naturvita smälter samman till laxrosa om man ser på sjalen från långt håll. Jag älskar min sjal när jag ser på den när jag håller den i handen, men knyter jag på mig den och ställer mig framför spegeln för att se hur fin jag blev blir jag alltid lite besviken :purskis: . Vi har ett svårt förhållande, Krokus och jag.

Helt OT, men är inte den vita Ninon med ull jättevacker?! Vill HAAAA :siishah: :whut: :pc:
ja, det var ju din bild på krokusen som jag kärade ner mig i från början :love: :rodna: om du fundera på att sälja så hojta till :hello:
har samma problem som dig med min perlmutter, den är så fin då man ser den men som sannasmamma sa så klokt i en tråd, då man knyter på sig den och ser på håll eller knäpper kort på den så ser den ut som bandage. Men det gör inget för den är sååå mjuk och underbar and I love here :heart:

ocj ja den vita ninon är vacker, är nog den enda ninon som jag skulle tänka mig :roll:
Användarens profilbild
Av Panakeia
e de inte typ limn eller ull eller nått i krokusen? isf e de ju de som skillljer antagligen.......
Användarens profilbild
Av sacha42
Panakeia skrev:e de inte typ limn eller ull eller nått i krokusen? isf e de ju de som skillljer antagligen.......
japp det är lin i krokusen :D men jag undrar om det skiljer sig nåt mer :roll: färg?
Användarens profilbild
Av sacha42
puffar...inte nån som kan säga nåt mer :roll: gör linet att sjalen blir stabilare eller hur känns det?? anatar att himbeeren känns som mina andra indosar :mitvit:
Användarens profilbild
Av Marion
Jag säljer ringsjalar som är sydda i halvlinne och de känns styva efter tvätt men blir väldigt mjuka med användning. Antagligen gäller detta även Krokusen med lin :lol:.
Användarens profilbild
Av sacha42
Marion skrev:Jag säljer ringsjalar som är sydda i halvlinne och de känns styva efter tvätt men blir väldigt mjuka med användning. Antagligen gäller detta även Krokusen med lin :lol:.
din krokus är den utan lin?
Användarens profilbild
Av Marion
Japp min är utan lin. Köpte den i våras när det var lite Indio med ull och Krokushysteri här på Sjalbarn efter Lin visat sina fina bilder :oops:. Jag köpte båda :ooops: :hide:. Men min Krokus är mjuk tycker jag, men det så svårt att beskriva. Du kanske har världens mjukaste sjalar hemma och skulle tycka att min Krokus är jättehård och dum :hmm:. Fick känna på en använd Indio Natur och den var underbart mjuk :love:, mycket mjukare än min oanvända Krokus.
Måste erkänna att jag tycker att de båda sticks, både Krokusen och den med ull. Det kanske beror på att de är såpass nya och oanvända, jag har ju båda i skåpet och tittar på dem ibland :(. Har lite svårt för färgen som jag redan berättat.
Användarens profilbild
Av sacha42
Marion skrev:Japp min är utan lin. Köpte den i våras när det var lite Indio med ull och Krokushysteri här på Sjalbarn efter Lin visat sina fina bilder :oops:. Jag köpte båda :ooops: :hide:. Men min Krokus är mjuk tycker jag, men det så svårt att beskriva. Du kanske har världens mjukaste sjalar hemma och skulle tycka att min Krokus är jättehård och dum :hmm:. Fick känna på en använd Indio Natur och den var underbart mjuk :love:, mycket mjukare än min oanvända Krokus.
Måste erkänna att jag tycker att de båda sticks, både Krokusen och den med ull. Det kanske beror på att de är såpass nya och oanvända, jag har ju båda i skåpet och tittar på dem ibland :(. Har lite svårt för färgen som jag redan berättat.
oh vad trist att en sånn vacker sjal inte används :( men hojta till om du får tankar på att sälja den. Jag ska nog kunna gossa till den :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?