Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

mickz skrev:Var redo me handduk för å torka upp allt dreggel!!

http://www.reprodepotfabrics.com/moderntimes.html

:heart: :heart: :heart:
Jag har beställt därifrån! Snabbt gick det och jättebra service!
Lite besviken för att tygerna var mycket tunnare än jag tänkt mig men mönsterna var sååå fina!
Användarens profilbild
Av Buscilla
Hjälp så mycket snyggt. Ava - orange, mumsfilibabba :mums:.
Användarens profilbild
Av ernamalin
Åh!!! Hemska människa, hur kan du med att visa sådant??? Jag som knappt kan något om sömnad (tycker att det är kul men kan inget), VILKA UNDERBARA MÖNSTER!!!, vad kan man sy av dem???

Behöver tips så jag vet vilka och hur mycket jag ska beställa!!! :D :eld:

Sjalnovis som jag är och okunnig om vad man har olika tyger till så måste jag ju fråga om det går att använda till någon typ av sjal? vore ju supertjusigt!
Av tumbler
lotti skrev:

Lite besviken för att tygerna var mycket tunnare än jag tänkt mig men mönsterna var sååå fina!

Men... hur betalade du då?
Tar dom svenskt visacard? Eller måste man ha någon av dom andra?
Användarens profilbild
Av P
Hmm vilka tyger. Vill ju ha alla typ, varför skulle jag gå in där??
Sagas mamma skrev:
lotti skrev:

Men... hur betalade du då?
Tar dom svenskt visacard? Eller måste man ha någon av dom andra?
Jag betalade med mitt visakort....har aldrig gjort det innan men det fungerade väldigt bra och summan var inte jättehög runt 250:- så jag tyckte det kunde vara ok!
Dessutom blev frakten billigare än det var sagt från början så några dagar efter de hade dragit pengarna fick jag ett mail om att de satt tillbaka en summa på mitt konto! :D
Användarens profilbild
Av norkmedoo
typiskt! :roll:
jag som precis förtängt den sidan... också en sådan rubrik!

finfina grejer alltså... jättefina... och jag behöver nog inte lägga den bland favoriter igen... titta barnen vad många fina tyger mamma hittat... kan bli finfina gejer... ska bara titta liiiite till... titta blomman... TITTA lejon!... mmm... vänta lite... ska bara... fina ränder... och kolla så många prickar... bara en liten stund till... mmm... jaja ni ska få nåt att äta... snart... :wink:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Hmmm....jo jag vill minnas att jag tipsade om den för ett halvår sen eller så.....Hade dock glömt den själv...Dags att gå in o kolla igen - på vilka tyger jag inte kan motivera ett köp av :(

Lotti: hur mycket beställde du och vad gick frakten i slutändan på?
Har för mig att det var lägre frakt första gången jag var in på den sidan sen när jag verkligen skulle in o beställa då hade de höjt frakten nåt otroligt så då skippade jag det.... Hur gick det med tull o sånt??
Användarens profilbild
Av VenusLi
Hm, När man ska skriva in hur mycket tyg man vill best. Är det i inch eller m?
Användarens profilbild
Av Sockertopp
VenusLi skrev:Hm, När man ska skriva in hur mycket tyg man vill best. Är det i inch eller m?
Yard.
Och om jag minns rätt tror jag att 1 yard ung är 90 cm. (Tror det står tvärtom nånstans på retrodepotfabrics hemsida dvs. att 1 m är 0.9 yards men det stämmer inte). 1 yard är iaf mindre än 1 meter.
Användarens profilbild
Av mickz
Oj skäms nästan lite nu :oops: ha kanske frestat för många men de va ju så fina tyger så ja va tvungen dela me mig av min kärlek
Av Trulle
:heart: men ggggguuuuuuudddddd så många snygga tyg...jag letar tapeter i samma stil....MEN man kan ju alltid klä in en ram med ett tyg!!!! :eld:
Måste bara visa mannen dessa UNDERBARA mönster!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?