Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mia75
Finns det att köpa på nätet? :roll: Eller är det någon i Uppsala som vet vart man kan köpa det? Finns inte i stan i alla fall, kanske på tygomania? Jag tänkte försöka sy lite byxor till mitt lilltroll! :D
Användarens profilbild
Av johanna
Bästa tygaffären i stan tycker jag är Tygcentrum på Kungsängsgatan (?), mitt emot Dragon Palace är det i alla fall. Liiiiten affär med tyg ända upp till taket. De tar inte kort men de är så hjälpsamma så :) och har en del velour, i alla fall mer än Ohlssons.

Och Tygomania verkar ha stängt? I alla fall är det en massa indiska möbler där nu.
Användarens profilbild
Av mia75
Jag var på tygcentrum och hon väntade hem velour men visste inte när. Men jag är ju otålig och vill sy NU! Och ja, det är klart stans bästa tygaffär! Har tygomania stängt? Det var kanske lika bra, han var så otrevlig han som hade det. :roll:
Användarens profilbild
Av mia75
Tack, jag ska kika där! :D
Användarens profilbild
Av Maerion
Tygomania finns kvar, de har både möbler och tyg. Man går bara igenom möbelaffären, eller in på andra sidan. Är en helt gigantisk lokal! Men rätt trist förstås. Jag köpte skitdålig fleece där, köp inte det! :wink:
Användarens profilbild
Av Soffi
johanna skrev:Bästa tygaffären i stan tycker jag är Tygcentrum på Kungsängsgatan (?), mitt emot Dragon Palace är det i alla fall. Liiiiten affär med tyg ända upp till taket. De tar inte kort men de är så hjälpsamma så :) och har en del velour, i alla fall mer än Ohlssons.

Och Tygomania verkar ha stängt? I alla fall är det en massa indiska möbler där nu.
:tumup: Bra- jag glömmer alltid bort dem, supernajs!
Av Äventyr
på Ohlsons i Uppsala. Det hette dansk velour eller något och fanns i jättefina tyger, typ brunt och vinrött. Men det verkade bara finnas restbitar (fast de var ganska stora, dock billiga).
Användarens profilbild
Av mia75
Äventyr skrev:på Ohlsons i Uppsala. Det hette dansk velour eller något och fanns i jättefina tyger, typ brunt och vinrött. Men det verkade bara finnas restbitar (fast de var ganska stora, dock billiga).
ok, när jag var där i måndags så sa de att de inte hade någon dansk velour alls... :? Jag får väl kolla igen.. :D
Användarens profilbild
Av Tina2
Tygomania har bara svart velour! 80:- metern.
Då jag var där förra veckan hade de minst 25% rabatt på alla tyger.
Av Äventyr
dom verkade inte ha så bra koll...
Användarens profilbild
Av mia75
Äventyr skrev:dom verkade inte ha så bra koll...
Nä, tydligen inte! :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?