Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tabby
Ja frågan är som rubriken lyder. När vi tvättade vår ergo classic så tvättblektes den en hel del efter första tvätt. Hur är det med NG och de olika färgerna??
Användarens profilbild
Av jag71
Ingen aning! Jag har bara skjölt min! Så jag vill också veta!
Användarens profilbild
Av Filantra
Jag tvättade min ergo NG färgen camel direkt efter köp för den luktade starkt. Färgen blektes inte något alls. Men så är den ju rätt så ljus i sig själv också. Kan tänka mig att de svarta bleks mer.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Ergo indigo blir ju typ ljusblå efter ett tag.
Användarens profilbild
Av Anna
har inte tvättat min denim ännu (men det behövs) men den har blekts en del av användningen.
Användarens profilbild
Av Tabby
Hmmm...undrar hur det blir med en cranberry :?: .
Camel hur fläckvänlig och praktisk är den ur den synvikeln?
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Och jag tyckte att min svarta blektes en hel del efter bara en tvätt (såldes sen) :roll:
Användarens profilbild
Av Linnea
min stål/duvblå (?) Patapum blev jätteblekt efter första tvätten :x inte för att det är en Ergo, men ändå :roll:
Användarens profilbild
Av Filantra
Jag tycker camel är väldigt fläck- och solk-vänlig eftersom den är gulbeige i färgen. Det är klart att svarta oljefläckar syns ju tydligt, men mer vardagliga fläckar som typ kräk, dregel, lite blöjläckage, smutsiga-fingrar-på-tyget-fläckar syns inte (på min iallafall) . Och tur är väl det! :lol:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Vi har tvättat våran Denim 1 ggn, ser ingen skillnad.

Vi hade tidigare en Cranberry, som vi tvättade första ggn när den såldes. Såg inte någon skillnad i färgen då heller. Emil sög mycket på axelbanden på den, och det såg man iallafall inga spår av! Axelbanden hade vi sköljt av lite nu och då. Men jag TROR att den hade blekts lite av användandet.
Användarens profilbild
Av Panakeia
varför har ergo så dålig kvalite på sitt tyg att det bleks av bara en tvätt, eller av användning för den delen?
Nån som vet?
Användarens profilbild
Av Tabby
varför har ergo så dålig kvalite på sitt tyg att det bleks av bara en tvätt, eller av användning för den delen?
Nån som vet?
Undrar oxå, då den kostar en hel del :roll: .
Användarens profilbild
Av April
Köper du en Camel eller Denim (jag har bägge ;-)) så blir du inte besviken! :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Tabby
Hmmm...det får kanske bli Camel då :-)
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Min Camel har blivit väldigt solblekt men jag tror inte det beror på den enda gången vi har tvättat den i maskin. Den har verkligen varit med i ur och skur, inte minst under 2 varma somrar då det varit för varmt att bära sjal.
Märkte hur blek den blivit när jag jämförde färgen med den otvättade och inte lika använda Ergo-ryggsäcken som vi köpte samtidigt....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?