Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Strumpan76
:cry:
Tittar på allas fina bilder här på sidan och blir så avundsjuk på att era knytningar alltid ser så fina ut. Jag knyter korrekt (tror jag iaf) men det blir aldrig lika slätt o fint som det ser ut att bli för er och knuten blir oftast ruggit stor.

Tror ni det blir bättre med tiden eller har ni tips att komma med?
Det är oftast omslutet kryss jag använder mig av, ibland enkelt kryss.
Användarens profilbild
Av Isanna
Det blir bättre med tiden, det lovar jag. Man kommer på hur man ska göra för att det både ska bli en bra knytning och för att det ska se snyggt ut. Men får dra lite och vika in och fixa så blir det tjusigt!

Hur stor knuten blir beror ju även på vad du har för sjal, raka eller avsmalnande ändar, och om den är tunn eller tjock.
Användarens profilbild
Av P
Håller med Isanna, det blir bättre. Övning ger färdighet som man brukar säga. Fast jag har övat massvis och inte blir det sådär perfekt som man skulle villja ha det alltid, men huvudsaken är ju att det känns bra.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:iagree:

Fast jag tycker fortfarande att andras knytningar kan se mycket bättre ut än mina :roll: Det beror kanske på hur bråttom man har när man knyter, och på hur motsträvigt barn man har :wink:

Men hur stor knuten är beror ju ganska mycket på vilken sjal det är :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
kajsa kavat skrev::iagree:

Fast jag tycker fortfarande att andras knytningar kan se mycket bättre ut än mina :roll: Det beror kanske på hur bråttom man har när man knyter, och på hur motsträvigt barn man har :wink:

Men hur stor knuten är beror ju ganska mycket på vilken sjal det är :wink:
:iagree: och hur ingosad en sjal är, är den nytvättad och sträv är det svårare att få till en snygg knytning :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?