Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Maddiz
Kan någon detta? Jag har en sjuveckors bebis som har magont m.m. och inte vill vara ngn annanstans än i min famn. Igår köpte jag min första sjal, en Pikku-Ruu. Men jag undrar lite ang omslutet kryss II. Jag får inte riktigt in hela honom "inslagen", utan har honom istället med benen utanför och med benen brett isär, det är det som oroar mig. Kan en så liten parvel verkligen sitta så så här tidigt utan att det är skadligt? Hon på affären sade att man skulle/kunde ha honom helt insluten nu för att sedan gå över till att ha benen utanför när han kunde sitta.... Men jag tror inte jag fixar det. HJÄLP! Någon som kan hjälpa mig?
Användarens profilbild
Av Helena
Du kan ha benen utanför om det funkar bra för er.
Senast redigerad av Helena den fre jul 15, 2005 08:40, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av trollmamma
Det är lite beroende på hur stor lite barnet är !!!
Axel var en 4,3kg vid födseln så vid 1 vecka såg det ut såhär o detta med en vävd sjal
Bild

skulle det vara så att han inte vill ha benen i så är det bara att de dinglar från knävecken så är det ok !
Det går oxå att dra upp dem efter man knutigt .

Annars tror jag att man kan bara ha in fötterna i gördeln som stöd

Köpte du den i Stockholm ! finns det många träffar o där kan du jätte bra hjälp o råd Live !!! alltid bäst !!!
Användarens profilbild
Av Tiz
Min Villekille bar jag i omslutet X2 när han var nyfödd. Om du knyter på dig sjalen först och sedan stoppar ner bäbisen, dra upp smokingbältet över alltihop men undvik att ta ut benen bara.
Av Maddiz
Jag köpte den i Stockholm på Småfolket. Träffar? Låter mycket intressant! Hur får man mer info?
Av Maddiz
Hmmm. TIz, hänger inte riktigt med... Knyter "alltid" först, stoppar sen ned honom. Menar du alltså att det inte är bra att ha benen utanför?
Användarens profilbild
Av trollmamma
Maddiz skrev:Jag köpte den i Stockholm på Småfolket. Träffar? Låter mycket intressant! Hur får man mer info?
Kolla in på "Bärsjalsträffar" på forum index
!!! Tror det är nånn snart igen annars är det bara att föraslå !
Jag var själv på 2 en i asspudden o en vid Skånegläntan De var
super kul o lärorikt !!!
Användarens profilbild
Av Tiz
Maddiz skrev:Hmmm. TIz, hänger inte riktigt med... Knyter "alltid" först, stoppar sen ned honom. Menar du alltså att det inte är bra att ha benen utanför?
Nää det är ingen fara med att ha benen utanför. Men det kanske är mysigare med dem innanför.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?