Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av millish
eftersom plånboken inte är så fet provar jag att sy en MT själv. (eller eg mamma syr o jag instruerar :D )

Nu e det så att jag inte tycker att axelbandens vinkel blir bra. Ngn som har ett bra tips att komme med vilken vinkel de ska vara i? Vi får inte till det. :?

/Millish
Användarens profilbild
Av Totte
Har bara sytt en själv. Tipset som gavs på sleepingbaby.net var att sy dit axelbanden i 45 graders vinkel mot sittdelens raka sidor.

Jag kikade in på alla MT-länkarna på TinaW:s sida www.baranara.se, kanske hittar du ytterligare bra tips där!

Lycka till!
Användarens profilbild
Av miso
jag tycker nästan att de ska vinklas lite mer rakt upp än 45 grader. Nu är min dotter inte så tung (6,5 kg) så jag slänger på MT:n lite slarvigt ibland och breder inte ut den över axlarna ordentligt, då blir det lite ojämn belastning om man har banden vinklade för snett utåt. Jag skulle snarare sätta banden i 30 graders vinkel än 45, alltså något mer rakt uppåt. Möjligtvis har detta också med hur man är byggd, jag är inte så lång så jag får infästningarna på MT:ns axelband ganska nära axlarna.
Användarens profilbild
Av tinaw
Nä, 45 grader går inte, då måste man vara rejält axelbred. Men exakt vilken vinkel man gillar är nog individuellt. Jag har som sagt ganska många länkar på www.baranara.se
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?