[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 372668
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Alltså; hur tajt ska en bärpåse sitta? *Nu m resultatbild!* - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naggie
Astajt! Enligt de där tabellerna skulle jag ha storlek L men det blev på tok för stort. De där tabellerna är helt missvisande tycker jag. Nu har jag en storlek S som iofs är aningen för tajt så jag skulle behöva en S/M egentligen. Mitt tips är att strunta i tabellen. Sy in den några cm och prva. Jag tycker att det är svårt att säga hur tajt det ska sitta när barnet inte är i för det har ju ganska mycket med kroppsformen att göra.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Fleece är ju så olika töjbart dessutom så det kan ju bero mycket på det också. Har du stretchen på bredden så att det inte ökar massor i omfång när ett barn sätts i?
Användarens profilbild
Av tinaw
en storlek på bärpåse kan vara 3-5 cm. I fleece måste det vara kortare än annars, för det töjer sig. Beroende på sort kan det behövas ganska mycket mindre. Jättetöjig fleece blir inte bra till bärpåse.
Användarens profilbild
Av amöba
Jag har påbörjat en bärpåse. Har fått korta den en gång, men måste korta den en bra bit till. Tror att jag har kommit på varför den blev så väldigt mycket för lång för mig; rekommendationen är ju att mäta från axel till höftkam, men eftersom jag är lång och smal så blir det alldeles för mycket eftersom jag inte drar så mycket tyg i omfång så att säga. Kanske har du samma "problem"?
Användarens profilbild
Av tinaw
Åhå :lol:

Nä, då ska min beskrivning funka. Förhoppningsvis. Lite mån blir det alltid, beroende på kroppsform, så man får prova sig fram ändå :D
Användarens profilbild
Av Soffi
naggie skrev:Astajt! Enligt de där tabellerna skulle jag ha storlek L men det blev på tok för stort. De där tabellerna är helt missvisande tycker jag. Nu har jag en storlek S som iofs är aningen för tajt så jag skulle behöva en S/M egentligen. Mitt tips är att strunta i tabellen. Sy in den några cm och prva. Jag tycker att det är svårt att säga hur tajt det ska sitta när barnet inte är i för det har ju ganska mycket med kroppsformen att göra.

oooooo Naggie - vilken snygg avatar :loving:
Användarens profilbild
Av Mia
Mysigt!!
Och vilken cool friss du har!
Användarens profilbild
Av tinaw
Vilken snygg! Får jag vara fräck och fråga om jag får använda till foto på min hemsida? *pleeeeze*
Användarens profilbild
Av Soffi
8) Snyggt så ini bängen! :tumup:
Användarens profilbild
Av naggie
Sådärja! Nu ser det ju jättebra och tajt ut. Supersnyggt :tumsup:
Användarens profilbild
Av sacha42
jättefint :tumsup:
Användarens profilbild
Av amöba
Snitsigt! Nu blev jag inspirerad att göra klart min egen ;) Tack!
Användarens profilbild
Av Isanna
Jättesnygg! Se vad bra det blir med lite justeringar! :tumup: *Sneglar på min bärpåse som jag måste förminska* :wink:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Nu blev jag med sugen ju.. Får bli efter alla andra typ tusen syprojekt som är på G. här hemma :roll:
Användarens profilbild
Av jag71
Väldigt snygg! Måste också hitta tid att sy... om ett år eller så blir mina syprojekt kanske påbörjade :cry:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?