Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kusmi
Snabb hjälp önskas. Någon som vet på ett ungefär vad det kostar att skicka en sjal privat från USA och behöver man tulla då också?

Den är begagnad.
Användarens profilbild
Av Tabby
Bäst svar får du från den som ska skicka. Och nej du ska inte behöva tulla den. Avsändaren kan skriva gift på paketet.
Användarens profilbild
Av Kusmi
Tack för svaret. Blev ingen sjal ändå, den var redan såld, snyft. Hoppas på en från Tyskland. Kanske jag har ny sjal på nästa sjalträff. Skulle vara bra att veta dock vad det kostar på ett ungefär.
Användarens profilbild
Av Tabby
Från Tyskland tror jag det kostar ca 60 kr.

Spännande :-) Är det något speciellt märke du är ute efter??
Användarens profilbild
Av Kusmi
Bara en vanlig Storchenwiege. Min man sa att det var ok att köpa en så nu gör jag det. Sen så tänkte jag att köper jag en begagnad sådan så kan jag köpa en ny Hoppediz också eller en begagnad Didymos utan dåligt samvete.
Av luxia
Fru Längtan skrev:Bara en vanlig Storchenwiege. Min man sa att det var ok att köpa en så nu gör jag det. Sen så tänkte jag att köper jag en begagnad sådan så kan jag köpa en ny Hoppediz också eller en begagnad Didymos utan dåligt samvete.
Det låter som att du är helfast i träsket. :D

Jag berättade för min fästman att nästa sjal är en Easycare. Han sade att det räcker med de bärhjälpmedel vi har, men ändå köpte vi tyg till en till sele. (Betyder det att han är bearbetingsbar?) :lol:
Användarens profilbild
Av Kusmi
Fast totalt. Drömmer om sjalar. Jag tror att din man är bearbetningsbar... Ta upp det där med nya sjalar när han har köpt något nytt. (Jag gjorde så) Helt plötsligt var det ok att köpa dyr sjal.
Användarens profilbild
Av mojsan
..jasså, easycare-viruset har drabbat dig med??? Låångsamt har jag börjat vilja ha en, den verkar så skön! Funderar på att vara lite wild and crazy nån gång i höst, o beställa en ospec. färg...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?