Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elvira
För det är väl en fyrkantssjal som man har som en fyrkant med band som man syr på ??
Vet att jag har sett nån stans men kommer inte på vart!!!
Användarens profilbild
Av Anso
Hej
Den här sidan har en variant, jag kan inte hitta det mönster jag sydde av men det är i princip bara en fyrkant. Se till att vaddera axelbanden en bit!

http://www.sleepingbaby.net/
Av AmandaPitkänen
finns det inte en beskrivning på svenska nånstans?? Är så kass på engelska... :oops: och skulle också vilja sy en sån.
Av luxia
Anso skrev:Hej
Den här sidan har en variant, jag kan inte hitta det mönster jag sydde av men det är i princip bara en fyrkant. Se till att vaddera axelbanden en bit!

http://www.sleepingbaby.net/
Personligen är jag mot polstrade axelband. Möjligtvis kan jag tänka mig att ha något i en bit för att de inte ska skrynkla sig, men annars tycker jag att axelband funkar bäst om de är tunna och smidiga. Men man kan ju testa sig fram!

Jag gjorde min ca 30 cm bred och 40 cm hög. De nedre banden är 70 cm långa och de övre 150 cm. Alla är 10 cm breda. De nedre sitter rakt ut åt sidorna, medan de övre sitter i 45 graders vinkel. Jag sydde helt enkelt in de fyra banden mellan två tygstycken.
Användarens profilbild
Av Anso
Jag gjorde min 35 hög och 34 bred men då är den lite hög i ryggen till Hanna men hon får ut armarna i alla fall (hon är 73 cm lång)
Jag tog bordsfilt till vaddering så det är smidigt i alla fall.
Axelbanden har jag gjort 11 cm breda men har sett mått på 14 cm och det är nog inte heller fel.
Måtten ovan är exkl. sömsmåner.
Användarens profilbild
Av Elvira
man kanske skulle prova att sy en då...
Det verkar ju inte alltför svårt...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?