- mån okt 23, 2006 18:27
Har fått för mig kanske felaktigt att barabarnsjalarna inte står så högt i kurs här
: Stämmer det och i sådana fall vad är det för fel på dem
:

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Anso skrev: sjalen lever vidare som ringsjal.har möjlighet att köpa en begagnad och tänkte sy en ringsjal av den.
elisabet skrev:Jag älskar min bärabarn som är omsydd till ringsjal, nu har jag sålt min ocean men det är bara för att den är blå och så har jag köpt en lotusblomma som ska få bli ringsjal. Men som sagt, bära barn är helt suverän som ringsjalAnso skrev: sjalen lever vidare som ringsjal.har möjlighet att köpa en begagnad och tänkte sy en ringsjal av den.
Bättre än att köpa tyg avseende diagonalvävt och bra avlastning - vad tycker du:
marlene skrev:bära barn är helt suverän som ringsjalToppen då kanske jag ska slå till på den - tack för råd :!:
elisabet skrev:SLÅ TILL som sagt, den blir jättebra kan jag lova!marlene skrev:bära barn är helt suverän som ringsjalToppen då kanske jag ska slå till på den - tack för råd :!:
marlene skrev:elisabet skrev:Jag älskar min bärabarn som är omsydd till ringsjal....... bära barn är helt suverän som ringsjalAnso skrev: sjalen lever vidare som ringsjal.har möjlighet att köpa en begagnad och tänkte sy en ringsjal av den.
Bättre än att köpa tyg avseende diagonalvävt och bra avlastning - vad tycker du:
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?