Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ida
Puuh - det är varmt!!! Får panik och funderar desperat på att skaffa en ny sjal för att få det lite mer uthärdligt i värmen. Minsta somnar i sjalen tre gånger om dagen nu för tiden, + en del "vanligt" bärande också = svettiga båda två. Har en vävd Didy och den är ju knappt att tänka på just nu, så det det brukar bli Ergon för det mesta. Den svalkar ju mig rätt bra i och med att ryggen är fri, men minsta har ju så tjockt tyg i ryggen, så jag tycker att hon blir rätt varm. Gillar inte ringsjalen i och med att jag har ont i ryggen just nu. Så - är det idé att skaffa en antigua, Ellaroo eller rebozo? Ni som testat någon - tycker ni de är svalare än en Ergo? Föresten om man bara vill kunna göra ryggsäcksknyt, känguru och höftknyt - hur lång sjal tror ni blir bäst då?
Användarens profilbild
Av Helena
Jag använde Ella Roo hela förra sommaren och bar i omsluten på magen, och jag tyckte aldrig att det blev olidligt varmt. Men det var ju en rätt kall sommar. Dock tyckte jag att det var aningen svalare att bära i sutemin på ryggen.
Av luxia
Jag sydde en sele, ungefär som Ansos ABC (se bland bilderna). Den är helt ok att bära i nu i värmen!
Användarens profilbild
Av Ulrika
luxia skrev:Jag sydde en sele, ungefär som Ansos ABC (se bland bilderna). Den är helt ok att bära i nu i värmen!
Har också sytt en (hm, två och håller just nu på med en tredje) och använder bara den nu. Det är toppen! Min frus arbetskollega berättade att hon alltid bar sina barn i en sån när hon bodde i Chile och att hon tyckte det var toppen när det var varmt.

Ulrika med Olle 4.5 år och Ellen 16 mån
Senast redigerad av Ulrika den ons jul 13, 2005 23:28, redigerad totalt 1 gånger.
Av Ida
Låter bra det där. Funderar på om det är något som jag också skulle kunna klara av, jag som med svårighet klarar av att trä symaskinen? Det finns inte bilder att se på, eller kanske du kan förklara lite om du orkar.

Undrar också var man kan se bilder på ovan nämnda ABC-sele. Hittar inte...
Användarens profilbild
Av Anso
Ida skrev:Låter bra det där. Funderar på om det är något som jag också skulle kunna klara av, jag som med svårighet klarar av att trä symaskinen? Det finns inte bilder att se på, eller kanske du kan förklara lite om du orkar.

Undrar också var man kan se bilder på ovan nämnda ABC-sele. Hittar inte...
Se under Fotografier och bilder "ABC-sele" :D
Av Ida
Dattar inte att jag aldrig sett den rubriken förr.l :oops:
Av luxia
Ulrika skrev:
luxia skrev:Jag sydde en sele, ungefär som Ansos ABC (se bland bilderna). Den är helt ok att bära i nu i värmen!
Har också sytt en (hm, två och håller just nu på med en tredje) och använder bara den nu. Det är toppen! Min frus arbetskollega berättade att hon alltid bar sina barn i en sån när hon bodde i Chile och att hon tyckte det var toppen när det var varmt.
Jag blev också såld. :D Direkt efter att jag sytt den funderade jag ut hur nästa skulle se ut. Den jag har nu har lakansväv till remmarna, och jag är lite rädd för att det ska slitas ut och rivas sönder, så det får nog bli en till snart. Det var kul att sy också! Jag mätte på mig och sonen och sydde direkt efter våra mått. Det blev bra, och hans pappa, farmor och farfar har också provat, med nöje. Mage, rygg, höft, allt funkar fint. Dessutom är det ju otroligt enkelt att lägga ner honom när han somnat (om man vill det).

Just nu kan jag faktiskt böja huvudet lite och lukta på en underbart mysig sovande kille i sele!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?