Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av annaedling
Jag har idag en Moby Wrap till min son som är 8 månader men känner att den börjar bli lite "för liten". Han väger drygt 8,7 kg. Jag använder sjalen då jag hämtar och lämnar storebror som är 3 år på dagis och även ibland då jag är ute och handlar. Jag älskar verkligen den och det gör mig ont att behöva lägga den på hyllan. :)

Nu har jag funderat på om jag ska köpa mig en sele, har bara tänkt ERGO men är öppen för förslag (för och nackdelar med allt) för att lättare få i och ur lillebror då han har overall på sig.

Jag är själv liten, 158 cm och smal om det spelar in i mitt val. Min man är drygt 170 och normalbyggd.

Vad ska jag/vi välja???

Tacksam för hjälp
Användarens profilbild
Av Isanna
Var kan du tänkar bo då? Enlast är ju om du kan få prova en Ergo och en Patapum och iallafall jämföra de två med varandra. Det brukar vara olika från person till person vilken man föredrar nämligen. Men Ergo är en riktigt bra sele!

Annars är meitai ett alternativ också, en sån syr du lätt själv (eller köper ännu lättare :D )
Av annaedling
ta mig till en sjalträff. :) Jag bor ca 30 minuter söder om Stockholm med pendeltåget så det lär ju finnas någon träff jag kan gå på... :)

Tack.
Av Annsofi
En sele låter som ett bra val och utifrån dina mått så rekommenderar vi Patapum, den passar både dig och din man.

Lycka till!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?