Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Soffi
:D Okej, jag bär nästan bara Svante på ryggen när vi är ute, och jag tycker det är svårt att veta om han är kall. Så med min mors avlagda dunjacka fixade jag denna ooootroligt smickrande skapelse :lol: Inte mindre än 4 personer har utbristit " haru en bebis i jackan" :lol:

Bild
Senast redigerad av Soffi den lör okt 21, 2006 11:43, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Gullan
Det där såg ju jättebra ut! Smart idé, kanske man ska sno gubbens jacka? :twisted: Nej, men allvarligt... Jag tyckte den var snygg :)
Användarens profilbild
Av Maerion
Haha, sött!

Vad fick du det extra tyget ifrån? Luvan?
Användarens profilbild
Av Annika80
Superfin! :D , tror sambon har en gammal täckjacka i garderoben?, men jag bär ju mest fram, då måste man väl knöla med att byta dragkedja mm om man ska få till nåt. :?
Användarens profilbild
Av Isanna
Verkligen jättefin! Vilken jobb du lagt ned och vad bra resultatet blev! Underbart!
Användarens profilbild
Av sacha42
vad fin den var. Har också fått kommentaren, bär du henne bara i jackan :roll: och då har jag ju fått visa den finurliga sjalen som hon sitter i :wink:
Användarens profilbild
Av mejamy
Oj va duktig du är!!! Ser ju helproffsigt ut! :app: Men jag förstår att folk som inte känner till sjalar kan tro att han sitter i jackan :lol:
Användarens profilbild
Av amöba
Snyggt!! Jag måste också lösa det där med bärjacka nu till vintern... Annars får jag mest höra att folk tror att jag har en speciell tröja att bära bebis i när jag har trikåsjalen. Den ser ju lite ut som en t-tröja för en ovan ;)
Användarens profilbild
Av knutis
Men du :shock: Snyggt!! Kan du inte berätta hur du gjort, lite mer detaljerat. Lite mer bilder kanske?

Jag har funderingar på hur jag ska göra till vintern, men vet inte hur. Har inte råd att köpa en färdig. SNÄLLA!! hur gjorde du?
Användarens profilbild
Av VenusLi
Vad fin den är Soffi! :) Är den fodrad med Fleece? Var det svårt?

Jag har själv köpt en svart täckjacka på ÖB (för hela 49 kronor) som jag ska sy om till bärjacka.
Användarens profilbild
Av mirko
:tumsup: jädrans va fräckt !
Användarens profilbild
Av lotti
så fin! Vill oxå veta hur du gjort!!! :D
Användarens profilbild
Av Lydia
Jättesnygg ju! :D
Användarens profilbild
Av lenaj
Å, så fin och praktisk!!!! :shock: :D
Måste vara svår att sy ser det ut som?

(attans, jag som sålde min på tok för stora bylsiga dunjacka på tradera förra hösten!!)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?