Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Soffi
Kotten skrev:Soffipoffi sydde du efter mönster eller bara rätt ut ur huvudet?
Jag ritade av byxor som de har och som jag vet passar bra, en pop-byxa till Svante och ett par som inte var så tighta till Tora, sen så använde jag en mönsterbok "barnkläder - som du lät kan sy själv" från min barndom, för att få exakta mått. :D
Användarens profilbild
Av Soffi
Tina2 skrev:Så himlans fina brallisar, jag menar braller, jag menar brallor!!
Så coolt tyg! Är det velour?!
Bra tips på tygaffär här i Uppsala?...

Jag var in på Tygomania vid AB G:Perssons bil, men de har bara svart velour. Blev några meter i inköp, och en massa mudd-meter.
De har ju 25-50% på alla tyger nu!!

Annars Ohlssons i stan förstås, men kanske du har bättre tips?...
:D Det är trikå, från Ohlssons för ganska länge sedan.
(det gick bra att köpa trots att det är VP-färger, Rikard är en inbiten SIRIUS-kille :lol: :wink: )
Tygomania är bra men det är lite stort och tråkigt där - mycket fula möbeltyger :lol: och mindre fina velour, trikå.... Det skulle verkligen behövas en schysst tyg-affär här i Uppsala :D
Vi kanske ska starta eget - alla sjalbarnare. Bara en massa sjalar, roliga barnkläder, tyger etc.... :D
Användarens profilbild
Av jazoo
Snyggt tyg (och toksnygga byxor och tjejer också förstås) - var har du köpt det?
Användarens profilbild
Av Maerion
Soffi skrev: :D Det är trikå, från Ohlssons för ganska länge sedan.
(det gick bra att köpa trots att det är VP-färger, Rikard är en inbiten SIRIUS-kille :lol: :wink: )
Tygomania är bra men det är lite stort och tråkigt där - mycket fula möbeltyger :lol: och mindre fina velour, trikå.... Det skulle verkligen behövas en schysst tyg-affär här i Uppsala :D
Vi kanske ska starta eget - alla sjalbarnare. Bara en massa sjalar, roliga barnkläder, tyger etc.... :D
Tjusigt!
Och det låter som en helt toppen idé! Jag är på! :lol: :tumsup:
Användarens profilbild
Av lotti
Maerion skrev:
Soffi skrev: :D Det är trikå, från Ohlssons för ganska länge sedan.
Tjusigt!
Och det låter som en helt toppen idé! Jag är på! :lol: :tumsup:
Då får ni minsann ha webshop oxå!! :wink: :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?