Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anna
Det beror ju lite på. hur gammal är ditt barn? Är det ett riktigt litet barn så storkisen absolut! ella roo är ju tunnars och därmed en bättre sommarsjal, men storken är lite skönare att bära länge med och skön nu på vintern när det är kallt. Sen beror det ju på priset med. Jag har ju en av varje och nu på vintern använder jag uteslutande storken om ingen är utlånad.
Användarens profilbild
Av AnKa
Dottern är fyra månader och jag har redan en BabyBundler som vi nu använder dagligen. Visst är det även en prisfråga men med Babybodens julrea så behöver jag ju inte lägga på så mycket för att få en helt ny sjal och få välja färg själv.
Användarens profilbild
Av Helena
Hej!
Jag har en Ella Roo och en Storchenwiege, och just nu använder jag bara min Storchenwiege. Nu när det är vinter skulle jag nog välja Storchenwiegen. Det är skönare att bära i den. Eftersom en Ella Roo är så tunn känns kanterna litegrand över axlarna och så tycker jag att ett större barn inte riktigt sitter så stadigt i den. En Ella Roo kommer nog inte hålla riktigt lika länge som en Storchenwiege heller.

Undras om man inte skulle kunna sy en sjal själv av något bomullstyg och ha den som alternativ till sommaren (ifall man inte vill lägga pengar på en Ella Roo eller Amazonas antigua). Jag testade en hemsydd sjal som en kompis sytt av ett lite stretchigt bomullstyg och jag märkte då ingen skillnad mellan hennes sjal och min Ella Roo.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?