Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har lite funderingar på vad jag ska köpa nu när min Anna försvinner. Lille är helt en favorit. Men hur är Acapulco? Är den turkos och gul eller? Sticker det gula fram mycket? Hur är Havanna? Den varierar väldigt mellan många foton. Iblan´d ser den brun/orange/beige ut och ibland senapsgulaktig/mörk olivgrön-brun/beige.
Vad jag mest vill veta är om det är nån klar ren gul i dom? Jag ser hemsk ut i knallgult.
Användarens profilbild
Av medusan75
Ingen som har sett dessa IRL? :shock:
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag vill ha båda! Men Havannan är snygg! Så höstig och fin ju! Svårt val... :?
Användarens profilbild
Av Kristina
Havanan är inte knallgul, jag tycker den är lite "humlig" i färgerna. Varmt gul men en liten orange dragning och en fin brun färg.
Användarens profilbild
Av Isanna
Kristina skrev:Havanan är inte knallgul, jag tycker den är lite "humlig" i färgerna. Varmt gul men en liten orange dragning och en fin brun färg.
"Humlig" det var då den vackraste sjalbeskrivningen jag nånsin hört! :heart: Hade jag inte shoppat sjalar som en tok de senaste dagarna så hade jag varit tvungen att köpa en humlig havanna!
Användarens profilbild
Av Kristina
Isanna skrev:
Kristina skrev:Havanan är inte knallgul, jag tycker den är lite "humlig" i färgerna. Varmt gul men en liten orange dragning och en fin brun färg.
"Humlig" det var då den vackraste sjalbeskrivningen jag nånsin hört! :heart: Hade jag inte shoppat sjalar som en tok de senaste dagarna så hade jag varit tvungen att köpa en humlig havanna!
:lol:
Användarens profilbild
Av boosten
Havannan är inte så orange, utan mer varmgul. Denna bild visar ganska rätt på min skärm, möjligtvis att den gula ser lite mer knallig ut än den är egentligen.
(Och gudarns vad söt Ines var då, 4 månader gammal! :heart: )

Bild
Av Jenny
Jag tycker boostens bild beskriver den som den ser ut! Alldeles alldeles ljuvlig :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?