Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Alexandra
Då kom Rebozon idag! :D

Jag valde en Multirandig och den är otroligt vacker,en av de vackraste sjalar jag sett! Den har en fantastisk lyster i färgerna. Maken sa nyss att denna sjalen inte skall säljas när den är färdiganvänd, den skall bli väggbonad! :)
Tyget är mycket luftigt och tunt, svalare sommarsjal kan jag knappt tänka mig. Den väger knappt något alls.
Jag slängde in den i tvättmaskinen och den var nästan torr när jag tog ut den. :) Den torkade på en kvart på klädstrecket i solen.
Det känns att det är syntetblandning i tyget, den är lite sträv på något sätt, men ändå mjuk :? jättesvårt att förklara.
Det stämmer som nån sa, att det är lite "sommarstuge-gardin-känsla" i tyget. Men mig stör det inte.
Den är mjuk och skön, och den är lätt att knyta, det känns inte som om det är 4 m tyg, eftersom den är så tunn. Och den blir inte skrynklig.
Jag tog en lite kortare att knyta snabb ryggsäck med.

Däremot avlastar den inte lika bra som tex Hoppis, didy och stork, så jag skulle inte ha den som enda-sjal, iom att jag har en stor tung (snart) 1½åring som jag bär. Men som sommarsjal är den kanon, och jag kan tänka mig att det blir mycket bättre avlastning om man skulle bära ett lite mindre barn i den.

Om man jämför med EllaRoo (min EllaRoo bor numera hos syrran och jag har inte provat den på ett tag, så jag kan ju ha fel nu :wink: ) så är Rebozon tunnare, svalare och något mer stretchig på diagonalen. Avlastningen är nog ungefär densamma, kanske är EllaRoon något stadigare eftersom den är tjockare.
Tygerna känns ganska olika, EllaRoo är ju 100% bomull.

Skall försöka få till en bild imorgon!
Användarens profilbild
Av Anso
Det låter härligt Alexandra!
8) 8)
Användarens profilbild
Av Tiz
Kul att du gillar den. Jag har kännt mig lite ensam ;) Det ska bli spännande att se hur din multirand ser ut i färgerna. Det skiljer sig ju mellan olika sändningar. Spännande :D Min sambo gillar också mulltiranden. Det är ju alltid ett stort plus...
Av Alexandra
Bild finns nu under "fotografier". :)
Användarens profilbild
Av April
Låter ju jättebra! :-)

Varför gör du så här? Nu blir det ju ÄNNU svårare att välja sommarsjal :roll: :wink:

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?