Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annemi
Nu har jag bestämt mig för att införskaffa en Didymos. Kan bara inte bestämma vilken färg, funderar på Indio Rubin, Lisa eller kanske Ellips röd. Vad tycker ni? :lol:
Användarens profilbild
Av marlene
jag har haft en lisa och en röd elips och elipsen är tunnare men åtminstone på den jag hade ville kanterna på att rulla sig lite och det tyckte jag var rätt irriterande.
Användarens profilbild
Av Eld77
Jag har haft alla tre och de är alla fantastiska på sitt sätt. Lisa är en riktig supersjal som är stilig och färgglad samtidigt, ellipsen glöder vackert och är tunn och mjuk och indion är väldigt stiligt mörkröd/vinröd. Vilken tycker du är snyggast? ;)
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag älskar min Lisa, den bästa sjalen jag haft!
Användarens profilbild
Av P
Har en ellips som jag gillar men skulle villja ha en indio, vet att det är svårt. Är du rik så köp alla tre :D Och om du inte gillar indio så skicka den till oss...
Användarens profilbild
Av annemi
Jag var först inne på rubin, men tyckte att den kanske var för rosa, men är den mer åt det röda hållet så kanske det blir en sådan. Lisa gillar jag ju också just för att det är lite mer färg i den. Usch så svårt det är. Jag får fundera lite till.
Användarens profilbild
Av annemi
P -vi skrev nog samtidigt. Köper jag en Indio o inte e nöjd så ska jag komma ihåg dig :wink:
Användarens profilbild
Av solanna
Indio-sjalarna verkar vara så himla mysiga och så tycker jag att är så vackert med det diskreta vävmönstret. Men jag har inte sett någon av de tre i verkligheten så jag är nog ingen bra rådgivare. Funderar dock själv på en Indio-sjal om någon har en till övers och vill sälja :-) Färg spelar mindre roll.
Användarens profilbild
Av mirko
kan en indio ultra marin vara intressant ? (tror den 4,2) :D
Användarens profilbild
Av Eld77
Är det nu jag ska klämma fram att jag har en Indio Rubin (4,2) som jag kan tänka mig låta vandra vidare?
Användarens profilbild
Av sacha42
jag röstar på en indo, är helt såld på dem själv. Älskar min vildros :heart: och har både en röd och en smaragd på väg hem :hide: :help: så jag måste kanske börja sälja av i sjalgarderoben nu :purskis:
Användarens profilbild
Av Isanna
sacha42 skrev:jag röstar på en indo, är helt såld på dem själv. Älskar min vildros :heart: och har både en röd och en smaragd på väg hem :hide: :help: så jag måste kanske börja sälja av i sjalgarderoben nu :purskis:
En RÖD också???!!!! Det har jag missat! Tokjänta!
Användarens profilbild
Av sacha42
Isanna skrev:
sacha42 skrev:jag röstar på en indo, är helt såld på dem själv. Älskar min vildros :heart: och har både en röd och en smaragd på väg hem :hide: :help: så jag måste kanske börja sälja av i sjalgarderoben nu :purskis:
En RÖD också???!!!! Det har jag missat! Tokjänta!
har kanppt våga berätta det :hide: lite av ett impulsköp :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av annemi
ELD 77
Nu undrar jag också vad du vill ha för den om den ska få vandra vidare?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?