Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Kalaspinglan
Hej!

I november pluppar förhoppningsvis min lilla böna ut, och jag är väldigt intresserad av det här med bärsjal. Finns det någon här i närheten där jag bor som är hemma på detta och kanske kan visa mig hur det här fungerar? Har kontakt med en trevlig bärsjalstjej, men hon bor i Gnesta och det är ju på andra sidan jorden från mig sett. :-)

Tjingeling!
Användarens profilbild
Av Linnea
Tisse bor ju i Bålstad men har just fått ny bebis :vågen: så hon kanske inte har tid att svara/visa just nu :wink:
Användarens profilbild
Av Lydia
Välkommen! :lol:

Sjalträffar är nästan ett måste i början så man får till det rätt, det är iaf mkt lättare att få det bra om man får hjälp med knytningar och sjalval..

Kram!
Användarens profilbild
Av Cecilia
Hej och välkommen hit! :D

Det finns väl några stycken i Bålsta här. Annars bor jag i Jakobsberg, och det är ju rätt nära, och jag visar gärna knytningar också om du vill. Tyvärr har jag sålt min gamla trikåsjal nu som var så mysig till en liten bebis - just till en tjej i Bålsta, förresten. :lol:
Av Jenny
Hej Hej
Här är jag!
Jag kan vara behjälplig om det skulle behövas, är inget proffs men börjar få kläm på mina trikåsjalar!
Hör av dig!
Användarens profilbild
Av Katta
Hejsan
Är själv nyinflyttad i Bålsta, ja sen 6 månader tillbaka iaf. Har använt en ringsjal och en vävd långsjal. Delar gärna med mig av mina erfarenheter. Vi kanske skulle ordna en träff i Bålsta om intresse finns!?
Hälsningar Katarina
Av Jenny
Javisst det vore jätteroligt! Jag har dock inte så stort hemma hos mig, men några stycken ska vi nog kunna klämma in! :lol:
Användarens profilbild
Av sunne2005
Jag kommer gärna på en träff i Bålsta! Visst var det en person i Enköping som ville träffas och få lite hjälp också?

/Lisa
Användarens profilbild
Av sunne2005
..och då kanske jag kan få se din regnbåge Tisse :wink:
Av Jenny
Cecilia skrev:Får man komma med från Jakan också? :)
Cecilia - det vet du väl att jag inte klarar mig utan dig?! :lol:

Vad säger ni då, ska vi försöka oss på något denna vecka? Mira går på dagis mån+ons-tors till klockan två, tisdag är jag i södertälje hela dagen, men fredag? eller någon eftermiddag? Vart? Hemma hos mig kanske?
Användarens profilbild
Av sunne2005
Jag bara mammaledig och är därför väldigt flexibel. Hälsar gärna på hos Tisse!

/Lisa
Av Jenny
Startar en tråd under träffar!
Av Kalaspinglan
Hallå hallå!
Så kul att det är några från mina krokar här.
Jag arbetar fortfarande, även om jag just nu misstänker att bönan är på väg ut - ska ringa förlossningen nu och höra om de tror att det bara är förvärkar eller så.. :?
Just nu är det svårt för mig att planera in något datum, enklare att planera ett datum i december då jag är säker på att bönan trillat ut.

Tjingeling!!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?