Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Panakeia
jag borde gjort såddär jag me..köpte billiga på HM istället, vilket resulterade i att jag behöcer göra tre ändringar för att få dem att funka bra!
1, ta in i midjan, iom att resåret e fastsydd så blir det ett STOOORT projekt att dra åt resåret, så jag har sytt in två veck istället på framsidan, inte jättesnyggt men drägligt
2, Dra åt benresåren för de va typ, obefintliga, å iom att de e lite för långa (92 flaggade ordentligt och 98 en halvmil förlånga)
3, Jag bör sydit hällor att sätta fast byxorna med under stövlarna, för det vill de gänra ha på dagis och det är jättebra när byxorna inte längre e jättelånga utan lagom, för då behövs det

så ,summasummarum had det nog varit smidigare att sy ett par själv, åtminstånne hade självkännslan varit bättre......
Användarens profilbild
Av P
Superfina, kanske ska ta och prova att sy sådant när vi drar igång här i
Uppsala med sycirkeln..
Användarens profilbild
Av florin
P skrev:Superfina, kanske ska ta och prova att sy sådant när vi drar igång här i
Uppsala med sycirkeln..
Jag kan bidra med mönster i storlek 86 :-) Ett enkelt mönster som är lätta att minska och förstora :D
Användarens profilbild
Av Annika80
Panakeia skrev:jag borde gjort såddär jag me..köpte billiga på HM istället, vilket resulterade i att jag behöcer göra tre ändringar för att få dem att funka bra!
1, ta in i midjan, iom att resåret e fastsydd så blir det ett STOOORT projekt att dra åt resåret, så jag har sytt in två veck istället på framsidan, inte jättesnyggt men drägligt
2, Dra åt benresåren för de va typ, obefintliga, å iom att de e lite för långa (92 flaggade ordentligt och 98 en halvmil förlånga)
3, Jag bör sydit hällor att sätta fast byxorna med under stövlarna, för det vill de gänra ha på dagis och det är jättebra när byxorna inte längre e jättelånga utan lagom, för då behövs det

så ,summasummarum had det nog varit smidigare att sy ett par själv, åtminstånne hade självkännslan varit bättre......
Hade de inte resår under foten? De har alltid mina haft som jag har köpt i flera år på H&M innan, dumt om de slutat med det!
Användarens profilbild
Av lenaj
florin skrev:
P skrev:Superfina, kanske ska ta och prova att sy sådant när vi drar igång här i
Uppsala med sycirkeln..
Jag kan bidra med mönster i storlek 86 :-) Ett enkelt mönster som är lätta att minska och förstora :D
Å jag blir så imponerad!! :D :shock:
Något sånt som jag tänkte sy också, men hittade inget mönster jag tyckte var bra, så då har han inga överdragsbyxor än!! Har du lust att dela med dej av mönsteret till mej?
Användarens profilbild
Av florin
lenaj skrev:
florin skrev:
Uppsala med sycirkeln..
Å jag blir så imponerad!! :D :shock:
Något sånt som jag tänkte sy också, men hittade inget mönster jag tyckte var bra, så då har han inga överdragsbyxor än!! Har du lust att dela med dej av mönsteret till mej?
Klart jag kan dela med mig av det till dig oxå :D Skicka Pm! Men om du bara vill ha ett skal, dva bara vindtyg så kan du få det första paret jag sydde till Anton. De är utan reflexer och med resår längst ner.... De är storlek 80...
Av tigre
WOW! jag vill ocksà gà pà sycirkel med florin!!!
Användarens profilbild
Av marlene
tigre skrev:WOW! jag vill ocksà gà pà sycirkel med florin!!!
:vågen: hon tror ju att hon kommer hinna sy nått... men hon kommer ju vara helt upptagen med att hjälpa oss andra :app:
Av tigre
marlene skrev:
:vågen: hon tror ju att hon kommer hinna sy nått... men hon kommer ju vara helt upptagen med att hjälpa oss andra :app:
:lol: :lol:

...och sen blir det vàl en liten "studieresa" sòderut va :wink: ?
Användarens profilbild
Av marlene
tigre skrev:
marlene skrev:

ja då var det ju det där med pengar, om nån betalar så visst :lol:
Av tigre
marlene skrev:
tigre skrev:
marlene skrev:

àsch, i Sverige fàr man ju bidrag till allt!!
Användarens profilbild
Av marlene
tigre skrev:
marlene skrev:
àsch, i Sverige fàr man ju bidrag till allt!!
ja man kanske skulle söka :D
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Vilka fina byxor!!! :tumsup: Och mönster till Uppsala låter som en bra idé :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?