Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Håller på med överdragsbyxor till Anton, nu ska jag bara fålla det sista :D De blir jätte bra och framförallt billiga!!!

Fyndade ca 2,5 m vindpoplin på Ohlssons för 25:-. Har fodrat med fleece som jag köpte för halva priset... Reflex-bandet var väl i så fall det som var dyrast men totalt har de inte kostat ens 100:- :tumsup:

Var lite osöker på om tygest skulle klara av dagislek så jag gjorde först en ofodrad byxa som han haft ute både på dagis och hemma i två veckor, inte en lite skråma eller repa hittills och Anton har verkligen utsatt dem för hårda tester :wink:

Bild på resultatet komemr snart.... ska bara fålla färdigt ;-) :D
Senast redigerad av florin den ons okt 18, 2006 22:25, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av florin
Så här blev de, bild när han har de på sig får vänta eftersom han är på dagis....

Mudd i midjan och resår längst ner i fleece-fodret.
Bild

Här är bilder från ikväll när vi skulle hem från vår sy-studiecirkel :D Inte de bästa men det var mörkt och Anton ville inte stå still ;-)

BildBild
Senast redigerad av florin den ons okt 18, 2006 22:11, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
WOW! :D
Jag går oxå i överdragsbyxtankar då höstoverallen är på tok för liten. Har också ett kraftigt vindpoplin som jag någon gång fyndat på Ohlssons... Fleecefoder låter ju perfekt, så enkelt att sy också. Har du använt något avancerat mönster eller bara vanligt byxmönster.

Snyggt med resårerna förresten, ser ju helproffsigt ut :D
Användarens profilbild
Av florin
Jag har använt ett vanligt byxmönster som jag sytt vanliga byxor i tidigare. Vill ha ett mönste rosm jag visste belv bra :-) Jag breddade byxan ca5 cm på alla fyra byxdelar.

Sydde en vindbyxa och en fleece byxa som jag sedan la avviga mot avviga och sydde fast mudd på.. på så vis blir det en fin och skön insida utan sömmar. fållade sedan fleece- och vindbyxan och trädde in resår i fålen på fleecen, bus enkelt :rock:
Användarens profilbild
Av jazoo
Snyggt!

Jag blir så inspirerad av dig Florin, och jag blir så glad att du delar med dig av dina alster!

*måste springa iväg och köpa vindpoplin ;) *
Användarens profilbild
Av florin
jazoo skrev:Snyggt!

Jag blir så inspirerad av dig Florin, och jag blir så glad att du delar med dig av dina alster!

*måste springa iväg och köpa vindpoplin ;) *
Vad glad jag blir :lol: , Tack!!!
Användarens profilbild
Av Annika80
Jättefina! Nåt sånt avancerat har jag inte gett mig på än. Försöker fynda överdragsbyxor på Tradera istället :)
Användarens profilbild
Av sussan
Skitsnyggt! Du är min syguru :-D
Användarens profilbild
Av sacha42
jättesnygga :D
Av MammaTess
Mäkta imponerad!!! Jättefina!
Användarens profilbild
Av VenusLi
Jätte fina! Vad duktig du är Florin :)
Av belinda
Såger som Jazzo; du är en sann inspirationskälla! vad fina de är byxorna! :tumsup:
Användarens profilbild
Av puppan
:shock: Wow säger jag bara.... Wow!
Superfina! :tumsup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?