Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av florin
Det är säkert ett bra pris mendet kan avar bra att veta hur mycket den är servad och risken finns att knivarna behöver bytas.... är den underhållen som den ska av förra användaren? Tror i alla fall att den har några år på nacken ;-) :-)
Användarens profilbild
Av lenaj
Det står att den är inte mycket använd, fungerar oklanderligt.
Ska skicka en majl tror jag.

Ja jag tänkte också på 460D, har alla overlock den här knivfunktionen? Jag vill ju starta med en enkelt basic först för att se om det är något jag fixar. Den Janome såg ju läcker ut, men inte riktigt min prisidé just för tilfället... :)
Användarens profilbild
Av florin
Tror att alla nya overlock har så man kan ta bort kniven men många äldre har det inte....

Maila och fråga massor med frågor, tex om säljaren är första ägaren, när den är inköpt, hur mycket den är använd, hur många sömmar den kan, om den har differantalmatning....

Å kom ihåg att fråga så att manuallen finns :-)
Användarens profilbild
Av tinaw
Att ta bort kniven och sy täcksöm eller flatlock är en helt annan funktion, det kan inte billigare overlocker. Lenaj: du kan kolla på min annars, jag funderar på att byta upp mig. Behöver lite andra funktioner för företaget.
Användarens profilbild
Av florin
tinaw skrev:Att ta bort kniven och sy täcksöm eller flatlock är en helt annan funktion, det kan inte billigare overlocker. Lenaj: du kan kolla på min annars, jag funderar på att byta upp mig. Behöver lite andra funktioner för företaget.
Jag menar inte att sy täcksöm eller flatlock!!!! Detta är dessutom något som jag tycker man klarar sig utmärkt utan... Att kunna koppla ur kniven är bra i många andra asmband, tex när man syr saker som är små och det är mycket kurvor i, då är det väldigt svårt att inte råka skära av tyget på fel ställe! jag har bla gjort trosskydd och då var det helt omöjligt att lyckas när man hade kviven nere!
Användarens profilbild
Av lenaj
Fick svar från ägaren. Enda ägare, innköpt 1994. Har använt den att sy i trikå, men andre sömmar finns. Hon vet inte vad differen.... är, (och inte jag helt häller :oops: :oops: ) Hur ska jag veta om det är det på den då? Och manual fanns endast som videofilm. Men det var många före mej i kö stod det så troligen borta ändå.
Användarens profilbild
Av florin
gammla manualer till husqvarna maskiner är troligtvis inte så svåra att få tag på (vad jag hört av andra...) men om hon sytt trikå på den så funkar det säker finfint och då spelar det ingen roll om det finns differentalmatning.... den gör det bara enklare att ställa in men det går såklart utan oxå, ursäkta om jag varit lite luddig....
Användarens profilbild
Av lenaj
Vad bra att veta. Differentalmatning är typ et hjul som man ställer in hur mycket tyget ska dras eller något liknande då eller?

Jag tänkte evt titta på TinaWs också, känns säkrare att handla från någon man "känner". :D
Användarens profilbild
Av lenaj
tinaw skrev:Att ta bort kniven och sy täcksöm eller flatlock är en helt annan funktion, det kan inte billigare overlocker. Lenaj: du kan kolla på min annars, jag funderar på att byta upp mig. Behöver lite andra funktioner för företaget.
Du har PM. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?