Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Ingrid skrev:
Anso skrev:
Ingrid skrev:Hör med Anso! Jag har alldeles för mig att hon har provat att sy ihop två bära-barn-sjalar till en långsjal en gång.
Vilken koll Ingrid!!! :shock: :D
Visst har jag sytt ihop två stycken Bära Barn..... :)
Jo, bland mina vänner är jag känd för att ha ett hästminne... inte alltid helt populärt! Men så har jag ju också varit inne på långsjal av Bära Barn, men när du sa (säkert 2 år sedan eller nåt) att det inte var så bra, så la jag det på hyllan att tjata vidare på Bära Barn om det.
Ja, nä de borde nog göra en annan typ av tyg i så fall för att de underbara färgerna ska matchas av samma kvalité på avlastning/bärkomfort och det är väl inte så helt lätt att starta igång produktion av nytt tyg, sömnad osv.
Användarens profilbild
Av Beatrice
:vågen: Anso :vågen: vilken koll du har. Tack för svaret då vet jag att jag inte ska göra långsjal av BäraBarn.

Jag fick förresten till slut min BäraBarn Plommon! Köpte den av Ninni här på SB. Men jag gjorde också som du sa Anso, maialde till BäraBarn, och de hade faktiskt en kvar. Men då hade jag redan min på ingång. Så tack för det tipset också! Vilken kunskapskälla du är! :D
Användarens profilbild
Av frida
Jag har funderat på att förlänga ändarna på min Bärabarn så att den precis skulle räcka till en ryggsäck+ känguru. Men då var jag inne på att sy dit en trekant på varje ände (typ om ni fattar) Tycker det är syndsyndsynd att Bärabarn inte är 3,5m, tänk vad man skulle använda dem!
Användarens profilbild
Av Anso
Beatrice skrev::vågen: Anso :vågen: vilken koll du har. Tack för svaret då vet jag att jag inte ska göra långsjal av BäraBarn.

Jag fick förresten till slut min BäraBarn Plommon! Köpte den av Ninni här på SB. Men jag gjorde också som du sa Anso, maialde till BäraBarn, och de hade faktiskt en kvar. Men då hade jag redan min på ingång. Så tack för det tipset också! Vilken kunskapskälla du är! :D
:oops: Bara obotlig telefonterrorist och test- och kontrollfreak......
Användarens profilbild
Av Beatrice
Frida, jag håller verkligen med dig! De har så fina färger på sina sjalar, men de är ju någon meter för korta tyvärr.

Anso :lol:
Användarens profilbild
Av Anso
Beatrice skrev:Frida, jag håller verkligen med dig! De har så fina färger på sina sjalar, men de är ju någon meter för korta tyvärr.

Hm, skulle de kanske fungera bättre att knyta ryggsäck med dem om man vågade sig på att snedda av ändarna lite??? Då tar ju inte knuten så mycket tyg liksom så om det är gränsfall att man kan knyta med sjalen om den har raka ändar så kan det ju vara värt ett försök.......*spånar vilt* :D
Användarens profilbild
Av Beatrice
Anso skrev:
Beatrice skrev:Frida, jag håller verkligen med dig! De har så fina färger på sina sjalar, men de är ju någon meter för korta tyvärr.

Hm, skulle de kanske fungera bättre att knyta ryggsäck med dem om man vågade sig på att snedda av ändarna lite??? Då tar ju inte knuten så mycket tyg liksom så om det är gränsfall att man kan knyta med sjalen om den har raka ändar så kan det ju vara värt ett försök.......*spånar vilt* :D
Jag har faktiskt inte provat att knyta ryggsäck än med den. Men jag ska nog prova imorgon och se hur långt det räcker. Men oavsett tycker jag att det känns lite läskigt med knuten under rumpan (på barnet). Rent teoretiskt sett så kan väl ett vilt barn glida ur en sån knytning?
Användarens profilbild
Av Anso
Beatrice skrev:
Anso skrev:

Jag har faktiskt inte provat att knyta ryggsäck än med den. Men jag ska nog prova imorgon och se hur långt det räcker. Men oavsett tycker jag att det känns lite läskigt med knuten under rumpan (på barnet). Rent teoretiskt sett så kan väl ett vilt barn glida ur en sån knytning?
JAPP, om rumpan glider ur så kasar barnet men faller ju inte handlöst så man hinner ju ta emot. :)
Användarens profilbild
Av Beatrice
Anso skrev:
Beatrice skrev:
Anso skrev:

JAPP, om rumpan glider ur så kasar barnet men faller ju inte handlöst så man hinner ju ta emot. :)
:hellu: Det låter ju lite galet. Men jag ska prova imorgon. Håll tummarna. :? :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?