Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Axels mamma
Sitter i valet och kvalet om vilken jag vill ha.

Tycker att Katja är så otroligt snygg, men det finns snygga Rebozo också.

Är det några skillnader mellan hur det är att bära med desa båda olika sjalar, eller kvittar det?
Av Ida
Älskar min Katja så, men sitter just nu och tittar på Rebozo jag med. Antar att du menar de som finns i tex lakritsrand mm eller vad färgen nu kallas. Skälet är att Katjan är lite varm i det här vädret.

Annars är väl en Didy vävd och elastisk på diagonalen, vilket sägs ge bärkomfort. En Rebozo är förstås vävd, men inte elastisk. Den är också tunnare än de flesta vävda sjalar.

Didyn tror jag de flesta tycker är bättre att bära med i längden, men å andra sidan kan den som sagt bli rätt varm sommartid och tar en del plats i väskan. En tunnare sjal är ju förstås smidigare att ha med sig.

Jag ser min Didy som min huvudsjal, men funderar över en tunnare som komplement. Tror dock att jag bestämt mig för att låta bli trots allt. Verkar som om många tycker att det svalaste och bästa att bära i nu på sommaren är en Ergo-sele. Funderar vidare...

Hoppas att du får fler svar, kan inte koncentrera mig i värmen:-)
Användarens profilbild
Av maimiti
Vi har en Hoppiz och en Moby sedan tidigare men vi funderar på att köpa en Rebozo också eftersom de andra är för varma att ha på sig. Det är ju inte helt omöjligt att värmeböljan håller i sig till september och då vill inte någon av oss smälta bort i tjocka tyger eller bli tvugna att låta bli att bära.
Användarens profilbild
Av sillen
Nu har jag faktiskt lindat in mig i Katja i värmen och måste säga att bekvämligheten (Didy avlastar ju så otroligt bra) uppväger tunnheten hos ex EllaRoo (som inte avlastar alls lika bra). Hoppizen ligger lite mitt emellan!

Ska jag långt blir det alltså Didyn, ska jag bara en kort sväng blir det EllaRoo eller Hoppiz.
Användarens profilbild
Av Axels mamma
Kan någon berätta för mig ( som är lite nybörjare) varför jag ska ha en sån lång sjal som 5,2m (lyckas du övertyga mig Katharina så slår jag till:-).
Av Alexandra
Jag har ju fått hem min nya Rebozo idag. :D
Jag gillar den, men jag skulle inte bära på heltid i den. Då avlastar Didyn mycket bättre.
Användarens profilbild
Av mojsan
..att förvirra ännu mer: fick klämma på en easycare förra träffen (tack, Mia!), och den verkar både bra i avlastning OCH betydligt tunnare än min didy (som jag ioförsig älskar). Dyr, men är ett bra alternativ tror jag. Bebina-sjalarna har jag oxå förstått ska vara tunna o bekväma.
Användarens profilbild
Av Helena
Axels mamma skrev:Kan någon berätta för mig ( som är lite nybörjare) varför jag ska ha en sån lång sjal som 5,2m (lyckas du övertyga mig Katharina så slår jag till:-).
Det beror nog på hur lång du är. En 5,2 sjal kan vara bra ifall man säkert vill kunna knyta på magen i omsluten knytningar. Men ifall du är kort och smal är den nog för lång för dig.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?