Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av boosten
Ja det är väl dags nu va? :lol:

Ja såhär är läget:
bebis i april/maj
dålig enonomi :arrow: sjal lär måsta önskas i julklapp

Och jag velar mellan att försöka få tag i en likadan aubergine gås som jag hade förra sommaren och idiotiskt nog sålde, eller en sino (fråga inte ens om färg.. :roll: krustitel/hjortron/havssäv). Vilken av dem är svalast?

Det råder väl inga tvivel om att sinon är mysigast då gåsen är lite sträv för en bebis, men å andra sidan kan jag även bära storasyster i den..

Hur skulle du gjort?
Av Jenny
Jag har haft min skrynkelgås till Thea i kanske en månad nu, Thea var med andra ord dryga månaden när jag började använda den, jag har inte upplevt den som sträv för henne. Jag skulle satsa på en gås ifall ekonomin är ansträngd :wink:
Användarens profilbild
Av Linnea
jag gillar inte gåsen, sträv och avlastar inte så bra som jag önskade (testad på Lova 10-12 kg) fast du har ju testat iofs...

kanske en groddy sommar, Lova var inte på testar humör då tillfälle erbjöds men den kändes väldigt behaglig, lite linnekänsla, fast mjuk och go :)
Användarens profilbild
Av boosten
Tack för tankarna. Vi har en Moby, blir nog extrasjal, för jag tror inte den är nån hit, åtminstone inte om det blir lika varmt som denna sommar.. Och maken blir väldigt ledsen om han inte får bära i trikåsjal, det är ju halva grejen med att få en liten bebis tycker han! :D Så egentligen kanske jag har mitt svar där, fast jag inte vill inse det för jag tyckte gauzen var så himla fin.. :roll: Fast det är ju iofs jag som ska vara hemma i sommar!
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag röstar på Sinon ändå. Dels för att det är ju så mysigt att få bära i trikåsjal, sen hinner du skaffa en gås längre framöver. Sinon är snygg och mysig och om du får den i julklapp så är det ju ännu bättre!
Användarens profilbild
Av naggie
Satt idag och tänkte på att jag inte sett dig här på länge och här är du. Härligt att se dig!

Jag röstar på sino och håller helt klart med din man. Bebbe ska bäras i tråkå, det är det bebbar är till för :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
naggie skrev:Bebbe ska bäras i tråkå, det är det bebbar är till för :wink:
Absolut! Vad annars ska man ha dom till? :roll: :D :P
Användarens profilbild
Av boosten
naggie skrev:Satt idag och tänkte på att jag inte sett dig här på länge och här är du. Härligt att se dig!
Jasså? Oj, tack (ellervadmannusäger..)! :rodna: Jag är inne nästan varje dag, men ligger lågt med skrivandet. Försöker få ordning på internetberoendet nu när jag är föräldraledig på heltid + pluggar havltid + jobbar extra.. :roll:

Och ja, det måste kanske bli en sino, synd bara att de inte finns i aubergine. :purskis: Så nästa tråd jag startar blir: "vilken sinofärg ska jag ha?" :wink:
Användarens profilbild
Av gummy
jag är lite lite lite inne på att sälja min aubergine gås så om du ändrar dig kan du ju höra av dig!

förresten har jag varit inne på din blogg och ni är typ den snyggaste familj jag nånsin sett! och så fina ni kommer bli med ytterligare ett snyggtroll!
Användarens profilbild
Av boosten
gummy skrev:jag är lite lite lite inne på att sälja min aubergine gås så om du ändrar dig kan du ju höra av dig!

förresten har jag varit inne på din blogg och ni är typ den snyggaste familj jag nånsin sett! och så fina ni kommer bli med ytterligare ett snyggtroll!
Oooo, är den skrynklig? :twisted:

Och tackar så hjärtligt för komplimangerna! :rodna:
Användarens profilbild
Av gummy
Oooo, är den skrynklig? Twisted Evil
japp! (och just nu skrynklig som bara den efter flitigt av-och-påande :wink: )
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag älskar ju mina gåsar och tycker inte dom är sträva, bara just när dom är nytvättade men sen är dom som en mjuk o go snuttetrasa... :heart: så eftersom du redan har en moby så... =)
Användarens profilbild
Av solanna
gummy skrev:jag är lite lite lite inne på att sälja min aubergine gås så om du ändrar dig kan du ju höra av dig!

Åh, om inte Boosten vill ha gåsen så är jag jätteintresserad! Jag vet iofs inte hur Auberginen är i färgen, men det låter lite vinrött och det älskar jag! Pm:a mig gärna om du bestämmer dig för att sälja :-)
Användarens profilbild
Av Kusmi
Var också in och kollade bilder, hur fina som helst. Synd att du inte kan köpe en av varje sjal. Fast jag tycker nog att du skall köpa en Gås... om du bara kan välja en.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?