Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Hej!
Vilka bärredskap tycker ni är svalast nu i hettan? Själv tycker jag att sutemin och min tk-ringsjal går jätte bra att bära i. Lite varmt skulle det nog bli ifall Miles somnade i sutemin, för då blir det ju mer kontakt, men annars tycker jag att sutemin funkar utmärkt. Jag har en sakara också, och fastän den bara är i bomullstyg, så tycker jag nog att sutemin är svalare. Miles sitter liksom så klistrad mot mig i sakaran och det blir tyg högre upp i ryggen.
Användarens profilbild
Av Anso
Min hemmagjorda sidenringsjal är klart svalast för oss bägge. Tätt följd av min ABC-sele och Patapum. 8) 8)
Av Alexandra
Tror oxå att ringsjal eller sele är de svalaste alternativet. Jag bar i EllaRoo förra sommaren och det blev faktiskt rätt svettigt, även om det naturligtvis var svalare än med storken. :?
Sen spelar det ju roll vilken knytning man gör, Xomslut är ju lite svettigare än en enkel ryggsäck... :)
Nu hoppas jag mycket på Rebozon (som skall komma idag :D ). Det skall vara en jättesval sjal.
Användarens profilbild
Av mia75
Jag bär nästan bara i min bärabarnsjal nu på sommaren, den är underbar! :D
Användarens profilbild
Av johanna
Jag, som på sjalpicknicken i söndags idogt hävdade att jag aldrig använder Ergon, var tvungen att ta den igår för alla sjalarna låg i en bil (inte vår). Och det gick ju rätt bra! Den var inte så obekväm som jag mindes; blir nog en favorit om det ska vara så här outhärdligt varmt hela tiden :roll:
Användarens profilbild
Av Tiz
Lin skrev:
Alexandra: Å, så du kommer ha både en Ella Roo och en Rebozo? Vad bra, då kan vi få en jämförelse!! :D
Ja!!! Det har jag saknat! Jag har själv aldrig sett en Ella Roo eller Antiqua live.
Användarens profilbild
Av Helena
Att bära på ryggen måste ju vara svalare för bäraren än att bära på magen. Men för barnet borde det ju inte spela någon roll, det har ju magen mot bäraren iallafall och borde ju svettas lika mycket.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Här är det ergo eller ringsjal som gäller. Allt annat är för varmt.
Användarens profilbild
Av Ulrika
Anso skrev:Min hemmagjorda sidenringsjal är klart svalast för oss bägge. Tätt följd av min ABC-sele och Patapum. 8) 8)
Nu har jag ingen hemmagjord sidensjal så jag sätter helt klart ABC-selen överst. Den är riktigt, riktigt bra nu när det är så varmt. Sutemin kommer på andra plats, men med betydligt lägre poäng.

Ulrika med Olle 4.5 år och Ellen 16 mån
Användarens profilbild
Av HelenaW
Använder hemsydda ringsjalen och Patapumen. Svettas bara jag tänker på att vira in mig i en Hoppediz....
Användarens profilbild
Av Tiz
Jag bär nästan inte alls :shock: Ville stormtrivs tydligen i vagnen nu. Jag använder bara ringsjalen korta, korta stunder och vattensjalen på stranden. I morse ville han däremot vara med mig att göra frukost så jag klädde på mig Ville i Rebozon och knöt Hoppedizknytningen.

Måste öva ryggknyt för i morgon ska vi på festligheter på stans gator med en massa folk och då vill jag inte ha honom i vagnen.
Av Alexandra
Tiz skrev:
Lin skrev:
Alexandra: Å, så du kommer ha både en Ella Roo och en Rebozo? Vad bra, då kan vi få en jämförelse!! :D
Ja!!! Det har jag saknat! Jag har själv aldrig sett en Ella Roo eller Antiqua live.
Jämförelse finns nu i ny tråd "rebozo-rapport" :)
Användarens profilbild
Av Karint
Jag bär bara i ergon nu. Ibland använder jag vagnen korta stunder när det blir för varmt, men så fort han blir trött och vill sova så vill han helst upp i ergon.
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Jag bar min lille i UBWn igår och det var okej.
Inte svalt direkt men vi flöt inte bort heller...
Annars är ju .tk sjalen helt okej i värmen. :)
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jag föredrar min hemmsydda bärsele.
Har burit i sjal också men kan tycka att det blir aningen varmt.

Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?