Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Köpte i sommras en sybok på secondhand och i den fanns en beskrivning på förklädesklänning. På samma affär hittade jag ett tilltänkt tyg :D. Sen har tyget legat och väntat sen dess på att få bli en klänning och i helgen blev det äntligen av! Sydde färdigt den ikväll :D. Det blev dock en hel del missar :? , men man får väl vara nöjd ändå med tanke på att det är första gången jag syr på kantband :wink: . Orkar inte lägga in bild nu...den kommer i morgon...*jäsp* :zzz:
Användarens profilbild
Av lotti
florin skrev:väntar tåligt på bild ;-)
:iagree: :wink:
Användarens profilbild
Av P
Nu är det ju morgon... Väntar otåligt
Användarens profilbild
Av Åsa mamma till 4
Nu borde det ju finns en bild här :wink:

*väntar*
Användarens profilbild
Av Buscilla
Väntar otåligt jag med *sneglar lagom irriterat på klockan* :D . Fick också lite sytt i helgen. Dock inga nya kreationer utan mest en massa gammalt som legat och väntat på fix. Man hinner en massa när man tar Sjalbarnssemester :lol:
Användarens profilbild
Av Annika80
Vill också se bild! Missar tycker jag alltid att jag får, men oftast är det bara en själv som ser dom och stör sig på dom.
Användarens profilbild
Av mejamy
Man har väl annat att göra än att sätta in bilder på sjalbarn :lol: :wink:
Här kommer ett par bilder till alla otåliga i allafall :wink:

Bild

Bild
Av belinda
men ååå va söt! tjej och klänning :D
Användarens profilbild
Av binaem
Verkligen Grymt snygg :shock:
Det gjorde du bra!
Av Sussi med Maja
Jättefina, både klänning och dotter! :)

Måste också försöka få tummen ur snart och fixa en förklädesklänning till Maja, måste bara få tag ett bra mönster.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Oj vad stoooor hon har blivit, din sötistjej! :shock:
Och..haha..ja klänningen var jättefin! :wink:
Användarens profilbild
Av mejamy
Tack alla! :D Jag är nöjd själv också och missarna verkar ju bara jag se, så det gör väl inget då :wink: Och ja hon har verkligen blivit stor min lilla skrutta nu och har också lagt om stil från gnällig och jobbig till världens goaste charmtroll :loving:. Jag har mera tyg som väntar, så det kanske blir fler klänningar så småningom. Det ÄR ju så kul att sy! :D

Sussi med Maja: Mönster finns säkert i massor av gamla syböcker på bibblan. Jag har tyvärr redan lovat att låna ut min bok till en mamma på öppnis annars hade du gärna fått låna den om du velat. Men du kanske kan vänta iof...annars finns som sagt det underbara biblioteket! :D
Användarens profilbild
Av Soffi
:tumup: Snyggt!
Användarens profilbild
Av puppan
Jättesnygg! Och vilket litet charmtroll du har! :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?