Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tiz
och blev ganska fin :) Svart med röda aluringar. Tyvärr kan jag inte lägga in bild ännu eftersom jag inte befinner mig på samma plats som överföringssladden till digitalkameran.

Fast om den är så skön vet jag inte :shock:
Den avlastar inget vidare, det kändes lite vingligt och kantsömmarna skar in i axlarna. Nåja, man ska ju inte bära runt i den i evigheter ändå. Vi badade iallafall och Ville såg nöjd ut. Den funkar en stund iallafall.

Fast när pappa kom i var det mysigare att få simma lite fritt, utan sjal. Sjalen torkar i ett huj vilket är praktiskt. Nu vill jag sy en vanlig ringsjal....... Ska nog leta tyg om det blir dåligt väder någon dag.
Användarens profilbild
Av April
Åhhh... vad mysigt! *väntar med spänning på bild*

Kram
Av Alexandra
Jag har oxå varit sugen på en vattensjal, tyckte att det verkar vara smidigt att ha när man är ute och badar.
Är dock glad att jag inte köpte någon, Tindra har visat sig vara ett riktigt litet vattendjur, som INTE vill bli hållen när hon badar (nåja, det går bra att bli snurrad och kastad :roll: ).
Hon är helt galen, kastar sig ut, doppar huvet och vill gärna vara på djupt vatten. :shock:
Så det har blivit armpuffar istället för vattensjal...
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Åhhh, nu blev jag också sugen på en vattensjal ju!!! :twisted:
Har du nån bild på din nu?????
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?