Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Freyja
Jag har ännu inte vågat mig på att bära på ryggen ännu förutom med ergon. Men tänkte jag även skulle våga mig på att testa med sjalen nu!
Vilken knytning är lättast som nybörjare på rygg? (sonen är by the way drygt 6½månad).
Användarens profilbild
Av Isanna
Det är klart att du vågar prova! Med en så liten så är det nog bäst med omslutet på ryggen, den knytningen stödjer med i sidorna än en ryggsäcksknytning gör. Och de små kan ju vara lite ostabila när det rör sig lite. Ryggsäcken är lättare att knyta, men omslutet är skönare, stadigare och bättre enligt mig.
Användarens profilbild
Av Freyja
Åh, då ska jag kolla upp knytning och öva med assistans utav maken! :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
dryas skrev:Åh, då ska jag kolla upp knytning och öva med assistans utav maken! :wink:
Gör du det!

Avatarbyte förresten? Det gick snabbt, det tidigare inlägget jag svarade på var ju en annan avatar! :D man kan ju bli förvirrad av mindre!
Användarens profilbild
Av Freyja
*ler* Jo jag bytte precis! :lol:
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag tyckte att det kändes bättre att knyta ryggsäck när F var kring 5-6 månader, det kändes som att hon satt bättre då. Dessutom går det ju mycket snabbare. Men det är nog en smaksak, prova dig fram. :-)
Användarens profilbild
Av frida
Jag körde också ryggsäcken i början. Om du ska öva på omslutet kan du ju ha lillen i ergon och knyta utanpå (upprepar mig då jag skrivit nåt samma i annan tråd :oops: )
Användarens profilbild
Av sacha42
och jag började med omslutet och har övergått mer och mer til ryggsäck för snabbärning. Omslutet på ryggen blir det doch fortfarande varje dag då vi går på hundprommis :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?