Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Madde
Nu har jag sytt en mössa efter Ottobre's mönster! Jag har bara ändrat lite så att mössan går lite längre ner i pannan!

Jag har sytt i fleece fast i mönstret stod det att man skulle ha velour. Om ni tänker sy själva, tänk på att mössan ska vara töjbar på bredden, inte längden... :roll: Nu har flickornas skrållandocka oxå en drakmössa som inte gick att få ner över Rasmus huvud... :oops:

Bild
Användarens profilbild
Av P
Tjusig, sån vill ju jag oxå sy...
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Snygg!!

Jag sydde en för några dagar sen men blev inte nöjd, ska också göra om mönstret så det går längre ner i pannan...
Användarens profilbild
Av sacha42
men vilken liten sötnos :D
Användarens profilbild
Av Madde
Tack! Ja Rasmus är just nu den som sprider mest glädje här hos oss! Han skrattar och ler åt allt och alla... Till och med åt en kruka som har ett ansikte på sej... :roll: :lol:

När det gäller mössan så ska jag testa att sy en utan att förlänga pannan... För idag när Rasmus suttit på min rygg så har mössan hela tiden åkt ner över hans ögon. Inte alls bra när de sitter där bak... :roll:
Användarens profilbild
Av Fru Johansson
Superfint! Nu kanske jag också ska våga mig på att göra en... var det svårt?
Användarens profilbild
Av sarahlc
Stiligt!
Han ser onekligen väldigt nöjd ut! :heart:
Av Xera
Hur cool som helst :-)
Användarens profilbild
Av Madde
Fru Johansson skrev:Superfint! Nu kanske jag också ska våga mig på att göra en... var det svårt?
Nä, inte alls! :D Det svåraste var när jag försökte få på Rasmus mössan jag sydde först... :P :wink:
Användarens profilbild
Av puppan
Jättefin!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?