Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av annaedling
Har förstått att det finns flera oliak Mei Tai??? Vad är skillnaden på de olika och vad ska man välja??? Står i begrepp att köpa en sådan, Patapum eller en ERGO??? Gillar sjalens följsamhet och närhet väldigt bra, har en Moby Wrap och hemmasydd långsjal, men vill ha en sele nu till vintern och för att sonen är lite tung för Mobyn...

Kan jag få hjälp i Mei Tai/sele djungeln???

mvh
Användarens profilbild
Av Gullan
Mei Tai är en fyrkantssjal, ett mellanting mellan sjal och sele.
Ergo och Patapum är selar, men jag vet inte vad skillnaden är förutom priset.
Kolla under bärsjalsträffar om det finns en träff i din närhet, så får du prova och känna dig för vad du ska ha. :)
Användarens profilbild
Av tinaw
Mei Tai finns hur många varianter som helst. Grundprincipen är ett tygstycke med fastsydda band. De känns sjaligare än selarna, gosigare. Och så finns så många snygga! Jag älskar Mei Tai :heart:
Användarens profilbild
Av Nova
tinaw skrev: Jag älskar Mei Tai :heart:
Me too! :heart:
Användarens profilbild
Av sunne2005
Jag har just köpt en MT som är sydd av Nova. Så fin och så skön att bära i. Nu får jag lätt upp lilltjejen på ryggen utan hjälp. Har inte testat någon bärsele men kan verkligen rekomendera MeiTai :loving:

/Lisa
Användarens profilbild
Av Summer
En fördel med sele över mei tai är att selen inte har en massa långa band som hamnar i vattenpölar och och blir smutsiga och framför allt otäckt blöta :? Jag gillar min ergo skarpt för att den aldrig tar i backen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?