Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av HelenaW
VAR får jag tag på tyg á la hockeytröja att sy egen vattenringsjal av? Ska ju gubevars åka och bo 4 nätter på spahotell i Åbo, då MÅSTE man ju nästan ha en vattensjal, eller hur :wink: !!? Kan ju inte sitta på kanten och plaska med tårna hela tiden :lol: !
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag har en längd på 2,50 m x ca 70-75 cm i ljusgrått över om du vill köpa... Har gjort mig en sjal av halva bredden av tyget. Säg 80:- inkl porto?
Användarens profilbild
Av HelenaW
tinaw skrev:Jag har en längd på 2,50 m x ca 70-75 cm i ljusgrått över om du vill köpa... Har gjort mig en sjal av halva bredden av tyget. Säg 80:- inkl porto?
Hmm... ljusgrått låter inte som min färg alls :roll: ! Har du nån bild så jag kan se HUR ljusgrått liksom. I övrigt låter det som ett klipp :D !
Användarens profilbild
Av Tiz
Stoff och Stil har tyg i ljusgrått, vitt, militärgrönt och svart. De har det inte i nätbutiken men i deras katalog. Billigt var det också. ca 35:- m har jag för mig.
Användarens profilbild
Av tinaw
Det är *väldigt* ljusgrått. Nästan som vitt med en grå anstrykning.
Användarens profilbild
Av Madde
Babyplaneten (pekar ut till länkarna till höger) har ett tyg som heter solarveil. Det ska oxå passa till vattensjalar enligt Helen. Och det har solskyddseffekt oxå!
Användarens profilbild
Av tinaw
Hmmm... jag kollade igen på mitt tyg, och när man lägger det bredvid vitt är det definitivt ljusgrått, inte så vitt som jag mindes det. Det är köpt från Stoffostil om du har deras katalog kan du kolla där, tror jag gav 40 kr/m + frakt o sånt.
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag har tyg över och kan sy en om du vill, svart tyg med silverringar? 200 plus porto hade jag nog tänkt i så fall. fast det beror på hur bråttom du har, jag ska vara bortrest en vecka nu så det bygger på att du kan vänta så länge i så fall.
Användarens profilbild
Av HelenaW
Diddeli, det lät ju ganska intressant... men jag hade tänkt hålla kostnaderna nere och sy en själv. Du vill inte sälja bara tyget du har :roll: ?
Användarens profilbild
Av diddeldi
hmm, det kliar lite i syfingrarna på mig så... men jag kan fundera lite på saken. annars kanske nån annan är intresserad? :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?