Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Ellen tvärvägrade vagga hela tiden. Jag bar henne i trikåsjal i omslutet x från början och när hon var ungefär 2 månader så gick jag över till vävd sjal, då var hon så rörlig att jag tyckte att det blev svajjigt. I synnerhet som jag envisades att ha henne i sjalen när jag åkte rutschbana med storebror...

//Kaja
Användarens profilbild
Av tinaw
Är det bara ligga ner hon inte gillar? Har du provat att sätta henne upp, mage mot mage eller sittande åt sidan så hon kan se ut.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Kaja skrev:Ellen tvärvägrade vagga hela tiden. Jag bar henne i trikåsjal i omslutet x från början och när hon var ungefär 2 månader så gick jag över till vävd sjal, då var hon så rörlig att jag tyckte att det blev svajjigt. I synnerhet som jag envisades att ha henne i sjalen när jag åkte rutschbana med storebror...

//Kaja
:iagree:

:lol: :lol:

Går det inte bättre om hon sitter mage mot mage?
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Tväråna skrev:Mage mot mage funkar när hon är trött och somnar, men ju vaknare hon blir om daggarna desto mer vill hon röra sig och se sig omkring. Att sitta upp i vagga är sällan bra numera. Kan man knyta in dem så att de sitter framåtvända?
Det råder ju lite delade meningar om det där :roll: Det är lite samma sak som att ha dem framåtvända i en vagn, det blir lätt för många intryck :hmm:
Men det finns ju någon knytning som heter buddah där de sitter framåt, kan ju funka en stund och när man är hemma. Annars kanske man kan knyta på höften så är det lättare att se sig omkring för en nyfiken tjej :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
Har du henns fötter inne i sjalen eller är de utanför?
En del barn tar ju gärna spjärn och "reser sig" om man har satt dem med fötterna inne i smokinbältet eller krysset.

Det går att prova att sätta henne på höften med samma typ av knytning, dvs med smokingbältet ytterst. Vrid bara korset lite till din höft och sätt i henne där men iofs så har jag aldrig provat det med en så liten bebis själv.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?