Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elina
samtidigt som jag ÄLSKAR den! Tunn och MJUK!!
En indio lilac,som jag iof tänkt färga svart storlek 7, MEN den är ju bara 15 cm längre än min stork 4,6.
Här tar jag en extra lång sjal så att jag ska få knut h***t på magen oxå hamnar den i ryggen i alla fall *sur*

Ska det vara så, eller är den för kort??
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
men hur lång är den då? mina didysar har alltid varit exakt 5,2 meter efter användning. nytvättade lite kortare. storken är kanske längre än 4,6?
Användarens profilbild
Av Elina
ok, den är 5,5 med en ände, 5,15 med båda ändarna.
Storken var 5 med en ände :shock:
Så jag får väl lov att sluta vara besviken, men ändå är jag det, för jag hade ju trott att jag skulle lyckas ned att få knuten på magen...
Användarens profilbild
Av diddeldi
den kommer att töja sig när du använder den, så förhoppningsvis kan du ha knuten fram sedan :D . didysarna är såna, att de krymper i första tvätten och sedan töjer ut sig till rätt längd när de används.
Användarens profilbild
Av Elina
diddeldi skrev:den kommer att töja sig när du använder den, så förhoppningsvis kan du ha knuten fram sedan :D . didysarna är såna, att de krymper i första tvätten och sedan töjer ut sig till rätt längd när de används.
:vågen:
tack för den uppmuntrande kommentaren. Kunde precis knyta på magen innan jag tvättade den första gången...

BAra att använda den flitigt nu då, den är redan nerkräkt av mitt älskade kräkbarn..... :?
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
marlene skrev:didy mäter inkl en ände och storken exkl båda ändarna.
Fast det senaste beskedet Ingrid på Babydesign fått från distributören i Finland är att Storkarna är inkl 1 ände (jag har en Ulli som är lite väl kort om man mäter exkl båda ändarna).
Användarens profilbild
Av marlene
EmilsMamma skrev:
marlene skrev:didy mäter inkl en ände och storken exkl båda ändarna.
Fast det senaste beskedet Ingrid på Babydesign fått från distributören i Finland är att Storkarna är inkl 1 ände (jag har en Ulli som är lite väl kort om man mäter exkl båda ändarna).
Ok, förut var det exkl ändar. Då måste min relativt nya leo natur vara tok lång. Den ska vara 4,1 men mäter över 4,4

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?