Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kusmi
Hej sjalbarn!

Jag har prövat massor av sjalar och har nu kommit fram till att jag gillar mina hoppisar bäst. Jag gillar dem bättre än storkarna som tidigare var mina favoriter.
Hoppisarna är mjuka och goa och har härliga färger.
Det verkar som om ingen annan i världen tycker så här. Är det mig det är fel på?
Varför gillar jag hoppisarna bättre än andra sjalar?

Hoppisälskaren

Ps. Det är inte mamman till killen i avataren som har skrivit brevet! :wink: :wink: :wink: Ds
Användarens profilbild
Av johanna
I så fall är det fel på mig också, för jag gillar mina Hoppisar bäst jag med :D
Användarens profilbild
Av Linnea
Faktiskt så har jag bestämt mig för samma :D SKa testa en stork igen för de var ändå tunnare men didy och easy är lite halkiga och besvärliga tycker jag
Av Aelia
Linnea skrev:Faktiskt så har jag bestämt mig för samma :D SKa testa en stork igen för de var ändå tunnare men didy och easy är lite halkiga och besvärliga tycker jag
Hehe, tänkte precis på dig när jag läste inlägget.

Jag gillar min hoppis oxå, och funderar att beställa en till :oops: :roll:
Användarens profilbild
Av sacha42
Aelia skrev:
Linnea skrev:Faktiskt så har jag bestämt mig för samma :D SKa testa en stork igen för de var ändå tunnare men didy och easy är lite halkiga och besvärliga tycker jag
Hehe, tänkte precis på dig när jag läste inlägget.

Jag gillar min hoppis oxå, och funderar att beställa en till :oops: :roll:
Nej :shock: där dog drömmen ut :purskis:
Användarens profilbild
Av Isanna
Jamen då MÅSTE jag hu testa en hoppis! Köp min Eva nån så jag har samvete! Fast jag har en hoppis-ringis, det kanske duger ett tag... :notes: :blahblah:
Användarens profilbild
Av sacha42
Isanna skrev:Jamen då MÅSTE jag hu testa en hoppis! Köp min Eva nån så jag har samvete! Fast jag har en hoppis-ringis, det kanske duger ett tag... :notes: :blahblah:
haha ja prova du :wink: ta en snygg en :twisted:
Användarens profilbild
Av Isanna
sacha42 skrev:
Isanna skrev:Jamen då MÅSTE jag hu testa en hoppis! Köp min Eva nån så jag har samvete! Fast jag har en hoppis-ringis, det kanske duger ett tag... :notes: :blahblah:
Finns så många, hur i allsindar ska jag välja? :( :?
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Isanna skrev:
sacha42 skrev:
Jag säger bara Timbuktu...... väntar på min :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Isanna
EmilsMamma skrev:
Isanna skrev:
sacha42 skrev:
Jag säger bara Timbuktu...... väntar på min :lol: :lol:
La Paz är ju fiiin! Höstig och snygg! Timbuktu går inte av för hackor heller, hoppas att den ligger i lådan snart!
Användarens profilbild
Av Scilla
Jag är också grymt positivt överraskad av min nya hoppediz, min första. Tur att man hann skaffa sig en före prishöjningen på 200 pix :D
Användarens profilbild
Av Puma
Åh, jag älskar också Hoppizar.

Min första sjal var en Kairo, underbar, men inte riktigt min färg. Den har fått ett bra hem nu. :wink:

Strax efter jag köpt Kairon köpte jag en Easy.... Tyckte den var bra ett tag, tog mindre plats, men avlastade inte alls lika bra som Kairon, som då låg ensam hemma i Sverige när vi var utomlands i några månader.

Ända sedan jag sålde Kairon, har jag längtat efter en ny Hoppiz. Jag slog till och nu är jag en stolt ägare av en Panama. Som jag älskar. :heart:

Fru Längtan: Du är inte ensam, vi andra Hoppiz-älskare är här och stöttar dig. Låt ingen få dig att tro att Hoppizarna är sämre än andra sjalar. De är MINST lika bra som de andra, om inte bättre. :wink:

Våga älska Hoppediz! :peace:
Användarens profilbild
Av mian
Min skönaste sjal är min Panama :loving:
Användarens profilbild
Av Kusmi
Puma skrev:Åh, jag älskar också Hoppizar.

Min första sjal var en Kairo, underbar, men inte riktigt min färg. Den har fått ett bra hem nu. :wink:

Strax efter jag köpt Kairon köpte jag en Easy.... Tyckte den var bra ett tag, tog mindre plats, men avlastade inte alls lika bra som Kairon, som då låg ensam hemma i Sverige när vi var utomlands i några månader.

Ända sedan jag sålde Kairon, har jag längtat efter en ny Hoppiz. Jag slog till och nu är jag en stolt ägare av en Panama. Som jag älskar. :heart:

Fru Längtan: Du är inte ensam, vi andra Hoppiz-älskare är här och stöttar dig. Låt ingen få dig att tro att Hoppizarna är sämre än andra sjalar. De är MINST lika bra som de andra, om inte bättre. :wink:

Våga älska Hoppediz! :peace:

Känns skönt att inte vara ensam. Nej jag tycker att Hoppizen är underbar som sjal. Gillar de skarpt. Desutom gillar jag de gamla som inte har ficka.

Hoppiz är billig och bäst enligt mig.
Användarens profilbild
Av Zandra
Sent svar även ifrån mig som ÄLSKAR min jordgubbe & som har värvat inte färre än tre nya hoppiz-fans de senaste veckorna. Såsom ringar på vattnet, hoho... 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?