[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 355797
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Nä alltså amautiq...? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag har fattat det så att jackan är sydd så att själva bärdelen påminner om en övertäckt Meitai. De sitter liksom i en "påse" bak på ryggen på ungefär samma sätt som i en mei-tai.
Användarens profilbild
Av tinaw
Själva jackan är formsydd så att den har plats för barnet i sig. Tänk en Mei Tai i väst-form, inga band utan alltihop är ett plagg som man drar över huvudet och har ett skärp på så att barnet inte åker ner.. Och så lägger du till ärmar och en stor bred huva som räcker runt både barn och bärares huvud.

Jag har en del bilder och massa länkar på mina sysidor på bäranära.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Aha! Tack vare bilderna på sommarvarianterna från Linneas länk fattar jag tillsist hur/var barnet sitter!!
Tack!
Användarens profilbild
Av marlene
CrazyMagpie skrev:Aha! Tack vare bilderna på sommarvarianterna från Linneas länk fattar jag tillsist hur/var barnet sitter!!
Tack!
men hallå har inte du annat för dig :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av tinaw
Nej, det finns inget löst eller ditsytt MT-stycke i den, det är en jacka som har en lite annan form än andra jackor. Och därför fungerar som en MT ungefär. Man sätter i barnet genom att plutta ner det i jackan över axeln.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?