- fre okt 06, 2006 21:13
Skulle vilja veta vad det finns för vävda långsjalar som är stabila och ger god avlastning men samtidigt lite svalare?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Helen skrev:Jag instämmer. Amazonas Carry sling. Jag har sålt den till tungviktare och föräldrarna är nöjda
zmurfan skrev:EllaRoo är svalare sjal och en stabil sort med. Jag bär utan problem min treåring i den.EllaRoo är dock gjort av tuskaftsvävt tyg, eller hur? Är ute efter en sval sjal i kypertväv som har lite mer giv. Dock är det ju bra betyg att du bär din treåring i den!
Mamma Eli skrev:Jag har en Amazonas Antigua som ska vara exakt samma sjal som Ella Roo och om carry slingen fanns i samma färg, dvs rödruta så skulle jag nog byta ut den utan att blinka. Amazonas Antigua och carry sling har ju endel färger som är samma men tyvärr inte rödrutan.zmurfan skrev:EllaRoo är svalare sjal och en stabil sort med. Jag bär utan problem min treåring i den.EllaRoo är dock gjort av tuskaftsvävt tyg, eller hur? Är ute efter en sval sjal i kypertväv som har lite mer giv. Dock är det ju bra betyg att du bär din treåring i den!
Helen skrev:Jag fröstår inte varför de valde att inte tillverka rödrutan, den sålde bättre än orangerutan här i alla fall, men det kan ju vara så att orangerrutan sålde bättre worl wide, eller så har det något med färgen att göra ( spånar)Jag förstår inte heller, men jag tycker ju att rödrutan är mycket snyggare än orangerutan så jag är ju lite partisk. Men konstigt är det ju om den nu säljer bättre
One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?