Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av April
Jag kontaktade Ulla på sjalar.nu angående att jag ska få en underbar EasyCare sjal :-D (jag vann ju deras fototävling :eld:).

Nu hade hon inte min sjal hemma - en EasyCare Turkos... Jag undrar om det är andra som är intresserade av den turkosa eller den cerisa? För i så fall kan ni kanske maila Ulla - så kan vi skynda på beställningen. Alltså förhandsboka :-D

Ulla sa att den rosa sjalen är mer cerise än rosa :hmm: (vet inte riktigt hur den ser ut).

Så är ni intresserade så skicka ett mail till Ulla... hmmm... kanske min sjal kommer fortare då? :rock: ;-) (varför är det så SVVVÅÅÅRRRTTTT att vänta på sjalar?)

Kram
Användarens profilbild
Av Droppen
Åååh vad kul! Kan man se bild på den Cerisa nånstans?
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Cerise :hmm:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag skulle gärna ha en cerise till bebisen.
Men vill ju inte förhansboka när man inte sett nån bild på den.... :?
Användarens profilbild
Av sacha42
fantasiflicka skrev:
Droppen skrev:Åååh vad kul! Kan man se bild på den Cerisa nånstans?
:iagree: :eld: :eld:
:iagree:vill också se bild :eld:
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Jag fantiserar om att den har samma rosa (cerisa) färg som solen... Har som fått för mig det i mina fantasier iaf. :lol:
Användarens profilbild
Av Buscilla
April skrev:Ulla sa att den rosa sjalen är mer cerise än rosa
ahhhhhh...det låter som ljuv musk i mina öron :D.
Användarens profilbild
Av Isanna
Går den nya Easyn alltså att förhandsboka nu? Eller finns den redan? :shock: Jag vill haaaa! Nä, jag SKA ha! :P
Användarens profilbild
Av sacha42
Isanna skrev:Går den nya Easyn alltså att förhandsboka nu? Eller finns den redan? :shock: Jag vill haaaa! Nä, jag SKA ha! :P
:rofl: otippat :wink:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?